O Jean-Philippe Imparato, ο CEO της Alfa Romeo, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε πως δεν στοχεύουν πλέον στον όγκο πωλήσεων για να διατηρήσουν την λειτουργία των εργοστασίων, αλλά στην αύξηση της κερδοφορίας, με την ιταλική εταιρία να θέλει να γίνει σαν την BMW, μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, ακόμη και στο επίπεδο των τιμών.

Ο Imparato παραδέχτηκε πως η Alfa Romeo στο παρελθόν προ-ταξινομούσε αυτοκίνητα και προσέφερε εκπτώσεις για να διατηρήσει τα εργοστάσιά της σε λειτουργία, αλλά αυτές οι μέρες αποτελούν πλέον παρελθόν.

Το σημείο αναφοράς σε ότι αφορά την τιμολόγηση των μοντέλων μας είναι η BMW. Για μένα, η τιμολόγηση δεν είναι ένα εργαλείο πώλησης, είναι ένας μοχλός για τη βελτίωση της θέσης μιας μάρκας. Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε μια premium επωνυμία εάν βρίσκεστε υπό πίεση να φτάσετε σε υψηλούς όγκους πωλήσεων. Είμαι τυχερός που έχω ένα αφεντικό [σ.σ: Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares] που είπε: “Δεν μιλάω καν για μερίδιο αγοράς”.

Εστιάζουμε στην ποιότητα, το περιθώριο κέρδους ανά μονάδα και την ισχύ των τιμών. Θέλουμε να μπορούμε να πούμε ότι φέραμε την Alfa Romeo στο σωστό επίπεδο τεχνολογίας, ηλεκτροκίνησης, εκπομπών CO2, ενώ φτάσαμε σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο κερδοφορίας. Πρέπει να προστατεύσουμε τη φήμη της μάρκας και των ιταλικών εργοστασίων όπου κατασκευάζονται τα μοντέλα της Alfa Romeo. Τα εργοστάσια στο Cassino και στο Pomigliano μπορούν να συναρμολογούν αυτοκίνητα στο σωστό επίπεδο ποιότητας,

είπε ο Imparato και πρόσθεσε για τις νέες Giulia και Stelvio, πως θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές και θα βασίζονται στην STLA Large πλατφόρμα της Stellantis, η οποία υποστηρίζει πισωκίνητα, τετρακίνητα και προσθιοκίνητα μοντέλα. Ειδικότερα για τις νέες Giulia και Stelvio είπε πως πρέπει να εκπληρώνουν τις προσδοκίες της αγοράς των ΗΠΑ, ενώ ερωτώμενος για τον διάδοχο της Giulietta είπε πως για την ώρα δεν έχει παρθεί τελική απόφαση για τον εάν θα υπάρξει ή όχι μιας και το μοντέλο έχει προγραμματιστεί για το 2027-28.

Πέρυσι η Alfa Romeo πούλησε 7.634 Giulia και 10.539 Stelvio στις ΗΠΑ και 7.436 Giulia και 16.975 Stelvio στην Ευρώπη. Την ίδια στιγμή η BMW πούλησε 49.458 3-Series, 22.938 4-Series και 75.858 X3 στις ΗΠΑ και 116.250 3-Series, 30.219 4-Series, 69.535 X3 και 15.826 iX3 στην Ευρώπη.