Μετά από σχεδόν 40 χρόνια κατασκευής και προετοιμασίας μερικών από των καλύτερων αυτοκινήτων δρόμου και αγώνων στον κόσμο με ονόματα άλλων κατασκευαστών, η RML ολοκλήρωσε το πρώτο Short Wheelbase “Car Zero”, το πρώτο μοντέλο που φέρει το όνομα και το λογότυπο της εταιρείας, το οποίο θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή.

To αυτοκίνητο ετοιμάζεται για ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών και ανθεκτικότητας στο κέντρο δοκιμών UTAC (πρώην Millbrook), στο Bedfordshire του Ηνωμένου Βασιλείου. Αλλά προτού αρχίσει να “γράφει” χλμ., η εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα τις εν λόγω φωτογραφίες του Short Wheelbase, μαζί με ένα video όπου βλέπουμε τον CEO της εταιρείας, Michael Mallock, να εξηγεί τι ενέπνευσε τη δημιουργία του, καθώς και μερικά από τα πολλά του σημεία.

Το αυτοκίνητο είναι πλήρως λειτουργικό, καθώς έχει τοποθετηθεί το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, οι εξωτερικές επενδύσεις, η καλωδίωση και οι γραμμές φρένων, ενώ και το carbon αμάξωμα έχει βαφτεί σε μπλε χρώμα. Μηχανικά, το αυτοκίνητο κινείται από έναν 5,5-λίτρων ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα.

Τα carbon μέρη του αυτοκινήτου σαρώθηκαν και μετρήθηκαν μετά την “στεγνή” εφαρμογή τους, αποκαλύπτοντας ότι το 99% της δομής είχε ανοχή 2,5 χιλιοστών, ενώ ένα απίστευτο 60% των μερών του αυτοκινήτου είχαν ακρίβεια 1 χιλιοστού. Η προγνωστική μηχανική, χρησιμοποιώντας CAD (σχεδίαση με τη βοήθεια υπολογιστή) και CFD (υπολογιστική ρευστοδυναμική), είναι ένας τομέας στον οποίο η RML έχει τεράστια εμπειρία, αφού στο παρελθόν της έχουν ανατεθεί πολλά σύνθετα projects για λογαριασμό εργοστασιακών εταιριών.

Η εν λόγω διαδικασία επιταχύνει τους χρόνους ανάπτυξης, αλλά ταυτόχρονα εγγυάται ένα πολύ πιο απαιτητικό και ποιοτικό αποτέλεσμα μόλις κατασκευαστούν τα εξαρτήματα και είναι έτοιμα για τελική συναρμολόγηση.