Norris: Χρειαζόμαστε περισσότερη κάθετη δύναμη

Σχετικά άρθρα

Η McLaren ήταν η ομάδα που απογοήτευσε περισσότερο στο πρώτο GP της χρονιάς, μιας και η απόδοσή της δεν ήταν η αναμενόμενη. Τουναντίον, με τα βρετανικά μονοθέσια να μάχονται για τις τελευταίες θέσεις του grid.

Φέτος η ομάδα από το Woking ήθελε να έχει μια καλύτερη χρονιά από τη περσινή, όπου κατάφερε να πάρει την πρώτη της νίκη μετά από σχεδόν 9 χρόνια, αυτή του Ιταλικού GP στη πίστα της Monza, εκεί όπου έκανε μάλιστα το 1-2, με τον Ricciardo να ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου και τον Norris στο δεύτερο.

O Lando Norris μετά το τέλος του GP του Μπαχρέιν δήλωσε:

Είμαστε ακριβώς εκεί που βρισκόμαστε. Πολύ απλά. Πρέπει απλώς να το συνηθίσουμε και να καταλάβουμε τι δεν πάει σωστά. Τις τελευταίες σεζόν υπήρχαν πολλές προσδοκίες τόσο από εμάς μέσα στην ομάδα όσο και από το κοινό.

Δεν το καταλάβαμε από την αρχή και έτσι είμαστε πολύ μακριά από την λύση του προβλήματος. Πρέπει να ξεκινήσουμε να βρίσκουμε λύσεις, αλλά αυτές οι λύσεις δεν σημαίνει πως την επόμενη εβδομάδα θα είμαστε καταπληκτικοί. Πιστεύω πως στους επόμενους μήνες πρέπει να καταλάβουμε τι συμβαίνει και πως μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι.

Περιμένω πόνο μέχρι να δούμε μια βελτίωση στην απόδοση. Είμασταν σε αυτή τη θέση πριν από μερικά χρόνια. Ελπίζω ότι μπορούμε να παραμείνουμε αισιόδοξοι στο ότι η ομάδα και όλοι όσοι είναι πίσω στο εργοστάσιο μπορούν να καταλάβουν τι συμβαίνει και να επανέλθουμε σε καλό δρόμο.

Και οι τρεις πελατειακές ομάδες με κινητήρες Mercedes, όπως και η ίδια η γερμανική εταιρία, δυσκολεύτηκαν στο GP του Μπαχρέιν. Η Mercedes έκανε το 3-4, ενώ τα μονοθέσια της McLaren, της Williams και της Aston Martin κάλυψαν τις τελευταίες θέσεις 13 έως 17.

Ο Norris ερωτηθείς για το εάν η ταχύτητα στις ευθείες ή η ισχύς του κινητήρα ήταν ο κυριότερος περιορισμός που αντιμετώπισε η McLaren στο GP του Μπαχρέιν, είπε πως ο κινητήρας της Mercedes δεν βοήθησε συμπληρώνοντας:

Το μονοθέσιο δεν παράγει την κάθετη δύναμη που θέλουμε, επομένως ο χειρισμός του είναι πολύ κακός. Είναι ένα δύσκολο αυτοκίνητο και σε συνδυασμό με τα δύσκολα ελαστικά, όταν δεν έχεις την κάθετη δύναμη, απλά δεν μπορείς να κάνεις τα ελαστικά να λειτουργούν καλά και απλά δεν μπορείς να φέρεις τα πάντα σε ένα καλό παράθυρο λειτουργίας.

Έχεις υποστροφή, έχεις υπερστροφή, συμβαίνουν πολλά περισσότερα πράγματα. Χρειαζόμαστε περισσότερη κάθετη δύναμη τόσο μπροστά όσο και πίσω. Νομίζω ότι αυτό είναι το πρόβλημα. Ακούγεται τόσο απλό, αλλά είναι προφανώς πολύπλοκο να το καταλάβουμε.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...