Στην έκθεση της Γενεύης του 2011, η RUF παρουσίασε την Rt12 R, η οποία αποτέλεσε εξέλιξη της Rt 12, που είχε αποκαλύψει 7 χρόνια νωρίτερα. Η Rt12 R βασίζεται πάνω στην Porsche 997 911 Turbo, και συνολικά κατασκευάστηκαν 13 αυτοκίνητα.

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος προσέφερε προαιρετικά την επιλογή για κίνηση στους πίσω τροχούς, αλλά σχεδόν όλοι οι πελάτες -εκτός από δύο- παρήγγειλαν το αυτοκίνητο τους με το σύστημα τετρακίνησης.

Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο είναι ένα από τα δύο πισωκίνητα Rt12 R και βγήκε από το εργοστάσιο της εταιρίας το 2015. Από τότε έχει διανύσει μόλις 444 χλμ. και ο οίκος δημοπρασιών Mecum θα το βγάλει στο σφυρί, στα πλαίσια του Indianapolis 500.

Το Rt 12 R φορά έναν 3,8-λίτρων twin-turbo επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα, που αποδίδει 730 άλογα με 940 Nm ροπής (εργοστασιακές τιμές: 500 άλογα και 700 Nm ροπής).

Ζυγίζει 1.495 κιλά και φέρει νέο bodykit, το οποίο -μαζί με τα καθίσματα- είναι κατασκευασμένα από carbon. Από ανθρακονήματα μπορεί να είναι και η οροφή του (στον έξτρα εξοπλισμό). Τα πλαϊνά παράθυρα καθώς και το πίσω έχουν αντικατασταθεί από πλαστικά, ενώ στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί roll cage.

Οι πόρτες του είναι από αλουμίνιο, όπως και οι 19″ μονομπούλονες ζάντες και φορά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup διαστάσεων 245/35 μπροστά και 325/30 πίσω. Τα φρένα του είναι κεραμικά, διαστάσεων 380mm μπροστά και 350mm πίσω. Η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 370 χλμ/ώρα, και σαν καινούριο η τιμή του ξεκινούσε από τα €279.000 (χωρίς ΦΠΑ).