Η Honda αποκάλυψε τις λεπτομέρειες του υβριδικού κινητήρα του νέου Civic e:HEV για την ευρωπαϊκή αγορά, με το μοντέλο, σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία να συνδυάζει την “συναρπαστική οδηγική εμπειρία” με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Το Civic συνδυάζει έναν 2,0-λιτρο i-VTEC βενζινοκινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, απόδοσης 145 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. με 175 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., και δύο ηλεκτροκινητήρες, όπου η συνδυαστική ισχύς του συνόλου ανακοινώνεται στα 135 kW (184 ίππους) και στα 315 Nm ροπής.

Η τελευταία έκδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει αρκετά νέα στοιχεία στην αρχιτεκτονική του που βοηθούν στην επίτευξη θερμικής απόδοσης 41%, ένα από τα υψηλότερα νούμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία για αυτοκίνητο δρόμου παραγωγής. Ο κινητήρας καταναλώνει 4,7 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ, εκπέμποντας 108 γρ CO2 ανά χιλιόμετρο.

Ο κινητήρας διαθέτει βελτιστοποιημένο σύστημα άμεσου ψεκασμού για αποτελεσματικότερη καύση και υψηλή ροπή, με τον ειδικό σχεδιασμό των αυλών εισαγωγής και τον καταλύτη που ενεργοποιείται σε χαμηλή θερμοκρασία, να συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών.

Επιπλέον, ο κινητήρας φέρει στροφαλοφόρο άξονα υψηλής ακαμψίας και έναν δευτερεύων άξονα εξισορρόπηση κραδασμών, που μαζί με την επιπλέον μόνωση στην πολλαπλή εισαγωγής και στο κάλυμμα του κινητήρα και σε συνδυασμό με το σύστημα Active Noise Control (ANC), ελαχιστοποιούν τον θόρυβο που φτάνει στη καμπίνα. Το σύστημα Active Sound Control (ASC) από την άλλη, ενισχύει την σπορ νότα του κινητήρα.

Οι δύο ισχυροί ηλεκτροκινητήρες συνεργάζονται για να παρέχουν την κύρια κινητήρια δύναμη του αυτοκινήτου. Ο κινητήρας ελέγχεται από μια νέα, συμπαγή μονάδα (PCU) που βρίσκεται κάτω από το καπό μαζί με το υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Η PCU επιτρέπει τη ταχύτερη φόρτιση και εκφόρτιση, συμβάλλοντας σε περαιτέρω αύξηση, κατά 12%, στην απόδοση ισχύος σε σχέση με προηγούμενες εφαρμογές της τεχνολογίας e:HEV της Honda.

Η αύξηση της πυκνότητας ισχύος και της απόδοσης της PCU, έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η ηλεκτρική ισχύ, επιτρέποντας στην ηλεκτρική μονάδα να αναλάβει περισσότερο φορτίο. Επιπλέον η διαχείρισή της πραγματοποιείται από μια καλωδίωση αλουμινίου που συμβάλει κατά 40% στη μείωση του βάρους της σε σύγκριση με μία συμβατική καλωδίωση χαλκού.

Κάτω από τα πίσω καθίσματα βρίσκεται η τελευταία έκδοση του Intelligent Power Unit και, που είναι μικρότερη (2,3 εκατοστά πιο λεπτή) και ελαφρύτερη κατά 1 κιλό και επωφελείται από αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα, έχοντας 72 κυψέλες. Αυτό το σύστημα προσφέρει την αίσθηση της στιγμιαίας ροπής και ισχυρής επιτάχυνσης, ενώ παράλληλα προσφέρει εξαιρετική απόδοση. Η μπαταρία είναι τεχνολογίας ιόντων λιθίου.

Το υβριδικό Civic e:HEV δίνει την επιλογή στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα 4 λειτουργίες οδήγησης (Eco, Normal, Sport και Individual), με το αυτοκίνητο να εναλλάσσει απρόσκοπτα από μόνο του την ηλεκτρική, υβριδική και θερμική λειτουργία του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, χωρίς να απαιτείται παρέμβαση από τον οδηγό.