BMW: Θα πουλάμε διαδικτυακά το 25% των αυτοκινήτων μέχρι το 2025

Σχετικά άρθρα

Ως μέρος του επιχειρηματικού της μετασχηματισμού, η BMW εξετάζει την επίτευξη μεγαλύτερου ποσοστού των διαδικτυακών της πωλήσεων, στο σύνολο των πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της. Πιο συγκεκριμένα, η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να πουλά το 25% των νέων αυτοκινήτων της μέσω διαδικτύου μέχρι το 2025.

Η BMW έχει τη βοήθεια της Adobe για τη διαχείριση δεδομένων, με την εταιρεία τεχνολογίας να υποστηρίξει επίσης τις προσπάθειες της αυτοκινητοβιομηχανίας στην εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία των πελατών, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών πωλήσεων νέων οχημάτων.

Κατά τη διάρκεια ενός podcast του TechFirst, ο Jens Thiemer, αντιπρόεδρος της BMW, δήλωσε σχετικά:

Το 1/3 όλων των αγοραστών μπορεί πολύ ξεκάθαρα να φανταστεί να αγοράζει ένα αυτοκίνητο διαδικτυακά. Και πρέπει να προετοιμαστούμε μαζί με τους συνεργάτες λιανικής μας για να το κάνουμε αυτό δυνατό.

Αυτή η νέα διαδικτυακή εμπειρία θα μπορούσε ακόμη να επεκταθεί και σε εικονικά test drives.

ΠηγήForbes

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η AC Schnitzer βελτιώνει την BMW X5 facelift

Ο βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer παρουσιάζει το νέο bodykit που ετοίμασε για την ανανεωμένη BMW X5. Αυτό αποτελείται spoiler στον μπροστινό προφυλακτήρα, αεροτομή, φουσκώματα...

Η Renegade Design βελτιώνει τη νέα BMW Σειρά 5

Η Renegade Design είναι ένας βελτιωτικός οίκος με έδρα το Ντουμπάι και έχει προσφέρει ένα bodykit για τη νέα γενιά της BMW 5 Series. https://youtu.be/mJN_poHtpLs Το...

Ανανέωση για τις BMW 4 Series Gran Coupe και i4

Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψη των ανανεωμένων 4-Series και M4, η BMW παρουσιάσει τις ανανεωμένες 4 Series Gran Coupe και i4. Τα αυτοκίνητα αποκτούν...