Ως μέρος του επιχειρηματικού της μετασχηματισμού, η BMW εξετάζει την επίτευξη μεγαλύτερου ποσοστού των διαδικτυακών της πωλήσεων, στο σύνολο των πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της. Πιο συγκεκριμένα, η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να πουλά το 25% των νέων αυτοκινήτων της μέσω διαδικτύου μέχρι το 2025.

Η BMW έχει τη βοήθεια της Adobe για τη διαχείριση δεδομένων, με την εταιρεία τεχνολογίας να υποστηρίξει επίσης τις προσπάθειες της αυτοκινητοβιομηχανίας στην εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία των πελατών, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών πωλήσεων νέων οχημάτων.

Κατά τη διάρκεια ενός podcast του TechFirst, ο Jens Thiemer, αντιπρόεδρος της BMW, δήλωσε σχετικά:

Το 1/3 όλων των αγοραστών μπορεί πολύ ξεκάθαρα να φανταστεί να αγοράζει ένα αυτοκίνητο διαδικτυακά. Και πρέπει να προετοιμαστούμε μαζί με τους συνεργάτες λιανικής μας για να το κάνουμε αυτό δυνατό.

Αυτή η νέα διαδικτυακή εμπειρία θα μπορούσε ακόμη να επεκταθεί και σε εικονικά test drives.