H καριέρα του Michael Schumacher απογειώθηκε όταν οδηγούσε για λογαριασμό της Ferrari, με τον Γερμανό οδηγό να σημειώνει τις μεγαλύτερες επιτυχίες του με τα κόκκινα χρώματα της ιταλικής ομάδας.

Ένας από τους όρους στο συμβόλαιό του ανέφερε ότι μπορούσε να κατέχει αυτοκίνητα και προϊόντα μόνο από τον όμιλο της Fiat, στον οποίο τότε ανήκε και η Ferrari. Κανείς δεν μπορεί να έχει παράπονο από τα αυτοκίνητα με σήμα το αλογάκι, αλλά φυσικά αυτός ο όρος περιόριζε τον Schumacher στο να οδηγήσει κάποια άλλα ικανά σπορ αυτοκίνητα.

Ή μήπως όχι; Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, με 91 νίκες στο βιογραφικό του, ήθελε και μια Porsche Carrera GT. Αλλά η Porsche δεν ανήκει στη Fiat. Έτσι, το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε από τον Willi Weber, φίλος και επί 21 χρόνια μάνατζερ του Schumacher. Στο όνομά του μπορούσε να το αγοράσει και να κυκλοφορεί χωρίς να μπορεί η Ferrari να του επιβάλλει κάποιο πρόστιμο, καθώς ήταν το αυτοκίνητο του φίλου του.

Από τον Δεκέμβριο του 2013, ο Schumacher -δυστυχώς- δεν μπορεί να οδηγήσει, ενώ ο Weber το πούλησε λίγο μετά τη διακοπή της συνεργασίας του με τον Γερμανό οδηγό. Το αυτοκίνητο παραδόθηκε στον Weber στις 29 Απριλίου του 2004 και μέχρι σήμερα έχει διανύσει 14.200 χλμ.

Σήμερα πωλείται από την γερμανική Roock Sportsystem, η οποία αναφέρει ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και έχει συντηρηθεί επιμελώς. Η εταιρία δεν αναφέρει την τιμή που θέλει για να αποχωριστεί το αυτοκίνητο, αλλά μια “συνηθισμένη” Carrera GT με σχεδόν διπλάσια στον οδόμετρο πωλείται σήμερα για 1,5 με 1,.7 εκατ. ευρώ. Αν σε αυτά προσθέσεις και τον “παράγοντα Schumacher”, τότε το ποσό αυτό θα μπορούσε εύκολα να ξεπεράσει τα 2 εκατομμύρια ευρώ.