Ο Mattia Binotto μετά το τέλος του Ουγγρικού Grand Prix απάντησε γιατί επέλεξε η Ferrari να βάλει σκληρά ελαστικά στο δεύτερο pit stop του (390ς γύρος) Charles Leclerc, μια επιλογή που όπως αποδείχτηκε ήταν λανθασμένη, με τον Leclerc να μην μπορεί να τα ζεστάνει λόγω των κρύων συνθηκών.

Μετά από 15 γύρους, η Ferrari κάλεσε τον Leclerc στα pit για 3η φορά βάζοντας του μαλακά, με τον Μονεγάσκο να τερματίζει τελικά 6ος.

Ο Binotto είπε πως οι προσομοιώσεις της ομάδας έλεγαν πως τα σκληρά ελαστικά θα ήταν δύσκολο να ανεβάσουν θερμοκρασία κατά τους 2 πρώτους γύρους, θα ήταν πιο αργά για τους επόμενους 10-11 γύρους και θα ήταν το καλύτερο και γρηγορότερο ελαστικό για το τελευταίο κομμάτι του αγώνα, διάρκειας 30 γύρων.

Ο Binotto πρόσθεσε πως η Ferrari εξέτασε τι συνέβαινε με τους άλλους πιλότους που φορούσαν σκληρά ελαστικά, όπως οι Alonso και Ocon, συμπληρώνοντας:

Λάβαμε όλες τις σκέψεις, συζητήσαμε τι θα ήταν καλύτερο και αυτή ήταν η επιλογή που κάναμε. Σίγουρα δεν ήταν η σωστή σήμερα.

Ο Ιταλός τόνισε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα για τη Ferrari την Κυριακή ήταν η έλλειψη ρυθμού του αυτοκινήτου σε σύγκριση με τις δοκιμές της Παρασκευής, όταν ο Leclerc είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο και εντυπωσίασε στα μεγάλα stints.

Είναι σημαντικό να πούμε ότι πιστεύουμε ότι το αυτοκίνητο δεν λειτουργούσε όπως αναμενόταν. Δεν είχαμε την ταχύτητα που περιμέναμε κοιτάζοντας τις δοκιμές της Παρασκευής και τον ρυθμό που είχαμε στις συνθήκες αγώνα την Παρασκευή. Σήμερα ήταν σίγουρα διαφορετικές συνθήκες, πολύ πιο δροσερές. Αλλά συνολικά η ταχύτητα σήμερα δεν ήταν αρκετά μεγάλη, και όποια ελαστικά και αν χρησιμοποιούσαμε, δεν νομίζω ότι ήμασταν τόσο καλοί όσο ψάχναμε.

Το σημερινό αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό. Σε γενικές γραμμές, δεν είχαμε καλή απόδοση, με το μονοθέσιο να μην μπορεί να αναπαράγει τον ρυθμό της Παρασκευής και ως προς το πώς διαχειριστήκαμε τη στρατηγική και τα pit stop.

Η ανάλυση κάθε πτυχής αυτού του αγώνα είναι η κορυφαία προτεραιότητά μας τις επόμενες ημέρες, προκειμένου να προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα για τα υπόλοιπα Grand Prix.

Αυτή η επιλογή η Ferrari κόστισε πολύ στον Leclerc που πλέον βρίσκεται 80 βαθμούς πίσω από τον Verstappen στο πρωτάθλημα των οδηγών.