Η Gordon Murray Automotive συνεχίζει την ανάπτυξη του T.50, έτσι ώστε το νέο supercar να κυκλοφορήσει μέσα το επόμενο έτος, και μεγάλο μέρος της εξέλιξης του γίνεται στην πίστα του Nardo της Ιταλίας.

Η βρετανική εταιρία δεν μπορεί να μας δείξει πολλά πράγματα από όσα συμβαίνουν μέσα στο κέντρο δοκιμών της Porsche, γι’αυτό και ο Dario Franchitti -επίσημος οδηγός εξέλιξης και πρεσβευτής της GMA- πήρε ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο του νέου supercar του Gordon Murray και το έβγαλε για πρώτη φορά σε δημόσιους δρόμους.

Ο λόγος για το πρώτο πρωτότυπο του T.50 που κατασκεύασε η εταιρία για να περάσει τις απαραίτητες δοκιμές, ώστε να πάρει έγκριση τύπου. Αυτό φαίνεται από το VP1 που αναγράφεται μπροστά από τους πίσω τροχούς, που σημαίνει Validation Prototype 1. Ο Franchitti οδήγησε το T.50 σαν ένα απλό, καθημερινό αυτοκίνητο, κινούμενος στον αυτοκινητόδρομο, σε μερικούς πολύ κακοτράχαλους δρόμους, μέσα στην κίνηση.

Να θυμίσω ότι 4,0-λίτρος V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας του T.50 αποδίδει 663 άλογα στις 11.500 σ.α.λ.. Η ροπή του κινητήρα φτάνει τα 467 Nm στις 9.000 σ.α.λ. Το 71% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις μόλις 2.500 σ.α.λ., κάτι που εξασφαλίζει την απαραίτητη “οδηγησιμότητα” του αυτοκινήτου σε καθημερινή χρήση.

Η σχέση συμπίεσης είναι στο 14,0:1, οι δύο σειρές των κυλίνδρων σχηματίζουν γωνία 65 μοιρών, με τη διάμετρο των κυλίνδρων να είναι 81,5 χλστ. και η διαδρομή τους στα 63,8 χλστ. Ο κόφτης στροφών αγγίζει τις 12.100 σ.α.λ. κάτι που τον καθιστά τον κινητήρα με το υψηλότερο όριο περιστροφής που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής.