Πέντε γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας στο χθεσινό Ιταλικό GP, ο κινητήρας της Mercedes στην πλάτη της McLaren του Daniel Ricciardo παρέδωσε το πνεύμα του και επέτρεψε στους πέντε πρώτους οδηγούς να μπουν στα pits για μαλακά ελαστικά, ελπίζοντας όλοι ότι θα έχουμε μια επανεκκίνηση και θα κριθούν όλα στους τελευταίους 1-2 γύρους.

Ωστόσο, η καρό σημαία έπεσε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Leclerc, ίσως, είχε την ευκαιρία να “κλέψει” την νίκη από τον Ολλανδό, αν δεν έμπαινε για τρίτη φορά στα pits στον 49ο γύρο, κάτι που είδε μπροστά του να κάνει ο οδηγός της Red Bull.

Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, πιστεύει ότι η FIA θα έπρεπε να έχει βγάλει την κόκκινη σημαία και να διακόψει τον αγώνα, μέχρι να καθαριστεί πλήρως η πίστα, ώστε να αποφευχθεί ο τερματισμός πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Πιο συγκεκριμένα, ο Horner θεωρεί ότι αυτό που έγινε, το να μην αγωνίζονται οι οδηγοί μέχρι το τέλος του αγώνα, είναι κακό για το άθλημα.

Η FIA κατηγόρησε τα προβλήματα στην ανάκτηση της McLaren του Ricciardo, και ότι δεν υπήρχαν λόγοι να βγει κόκκινη σημαία, ωστόσο ο Horner πιστεύει ότι υπήρχαν πολλές ευκαιρίες για να διασφαλιστεί ότι θα είχαμε αγώνα για 1-2 γύρους. Ο Horner είναι ξεκάθαρος ότι η FIA πρέπει να χρησιμοποιήσει αυτό που συνέβη ως μαθησιακή εμπειρία, τονίζοντας:

Νομίζω ότι υπάρχουν πάντα μαθήματα να παρθούν. Αλλά έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές αυτού που συζητήσαμε, ότι δεν είναι καλό να τελειώνουμε αγώνες με αυτοκίνητα ασφαλείας. Αν ήξεραν ότι δεν μπορούσαν να τον επανεκκινήσουν, θα έπρεπε να βγάλουν κόκκινη σημαία και να ξαναρχίσουν. Αλλά προφανώς αυτό δεν συνέβη.