H Honda έχει κάνει το Jazz Hybrid να έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με τον οδηγό και τους επιβάτες να επωφελούνται από την αξιοσημείωτη οδηγική εμπειρία που αυτό προσφέρει.
Σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά, η ιαπωνική εταιρία έχει βελτιώσει το πλαίσιο, την ανάρτηση και την ακαμψία του αμαξώματος, με την υιοθέτηση μιας νέας, αλουμινένιας χυτής πίσω βάσης αποσβεστήρα να βελτιώνει την οδηγική εμπειρία, ενώ περαιτέρω βελτιώσεις της ανάρτησης, όπως το νέο υλικό ελατηρίων και η σχεδίαση σάιλεντμπλοκ μειωμένων τριβών καθώς και ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας, να υποστηρίζουν την εξαιρετική οδηγική άνεση και την οδηγική απόλαυση.
Η πλήρως ανασχεδιασμένη ανάρτηση δίνει έμφαση στην αναβάθμιση της οδηγικής εμπειρίας, εξαλείφοντας κραδασμούς και θορύβους λειτουργίας, με την άμεση απόκριση σε συνδυασμό με την πολιτισμένη συμπεριφορά να βελτιστοποιούνται χάρη στο σύστημα Agile Handling Assist (AHA) της Honda. Πρόκειται για μια τεχνολογία που βελτιώνει τη δυναμική ευστάθεια του αυτοκινήτου, κυρίως στους γρήγορους ελιγμούς αλλαγής διεύθυνσης ή σε στροφές με υψηλά πλευρικά φορτία.
Το AHA λειτουργεί μέσω του συστήματος Vehicle Stability Assist και εφαρμόζει ελαφρά πίεση πέδησης, που δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό, στους εσωτερικούς τροχούς όταν στρίβει το τιμόνι. Το αποτέλεσμα είναι αυξημένη απόκριση και ευστάθεια και μία πιο ασφαλή οδηγική εμπειρία.
Η γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης έχει χαμηλό κέντρο κλίσεων για αύξηση της ευστάθειας, που βοηθά το Jazz να προσφέρει μία φυσική αίσθηση ακρίβειας και ευελιξίας όταν στρίβει. Η ευελιξία αυξάνεται ακόμα περισσότερο από το σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα 2 πινιόν με ηλεκτρική υποβοήθηση, με μεταβλητό λόγο μετάδοσης και με βελτιώσεις στο λόγο υποπολλαπλασιασμού, που προσφέρουν ακριβές feedback στον οδηγό και πιο φυσική συμπεριφορά στις αλλαγές κατεύθυνσης, κάνοντας το Jazz να έχει καλύτερη συμπεριφορά και αίσθηση.
Τα εξαρτήματα χαμηλών τριβών της ανάρτησης συνδυάζονται με το μακρύ μεταξόνιο, ώστε να προσφέρουν σταθερότητα και μειωμένες κλίσεις αμαξώματος, με τα αμορτισέρ να συνεισφέρουν επίσης στην άνεση των επιβατών και να ελαχιστοποιούν τη μεταφορά κραδασμών από το δρόμο στην καμπίνα, προς όφελος της πολιτισμένης συμπεριφοράς.
Τα φρένα του Jazz αποτελούνται από 4 δισκόφρενα, με τους μπροστά δίσκους να είναι αεριζόμενοι και να έχουν διάμετρο 26,2 εκατοστών, ενώ τα πίσω δισκόφρενα έχουν διάμετρο 23,9 εκατοστών. Το μοντέλο εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά συστήματα πέδησης Vehicle Stability Assist, Brake Assist System, Hill Start Assist και Automatic Brake Hold.
Η σκληρότητα του ατσαλιού υψηλής αντοχής έχει αυξηθεί κατά 80% στο νέο Jazz, βοηθώντας στη μείωση βάρους και βελτιώνοντας την ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης, με την στατική αντοχή στην κάμψη να έχει βελτιωθεί κατά 6% και στη στρέψη κατά 13% αντίστοιχα.