Ο βελτιωτικός οίκος, χορηγός μηχανοκίνητου αθλητισμού και μεγάλη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στην Ιαπωνία, Mercury Japan, υπέγραψε συμφωνία με τη Nissan για την εκ νέου παραγωγή του διάσημου SR20DET κινητήρα της ιαπωνικής εταιρίας.
Ο 2,0-λιτρος turbo τετρακύλινδος κινητήρας ήταν στην παραγωγή από τη Nissan μεταξύ 1989 και 2003 και βρήκε θέση κάτω από το καπό μερικών θρυλικών αυτοκινήτων, όπως το Silvia (S13, S14, και S15) και το Sunny GTI-R.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Mercury Japan, θα κατασκευαστούν μόλις 30 νέοι SR20DET κινητήρες από “το μηδέν”, με την παραγωγή να περιορίζεται σε μόλις 3-4 μονάδες το μήνα. Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία κατασκευής, αλλά οι κρατήσεις για τους νέους κινητήρες αναμένεται να ανοίξουν αργότερα αυτό το μήνα.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι κινητήρες δεν θα είναι φθηνοί, με τον καθένα να κοστολογείται στα 1.330.000 γιεν, που ισοδυναμεί με 9.260 ευρώ. Οι αγωνιστικές ομάδες θα έχουν προτεραιότητα, έναντι των ιδιωτών πελατών.