Η FIA και η Formula 1 διεξάγουν έρευνα για το εάν θα μπορούν να τοποθετηθούν προσωρινά καλύμματα/θόλους στους τροχούς των μονοθεσίων κατά τη διάρκεια των αγώνων με έντονη βροχή, όπου τα βρόχινα ελαστικά είναι υποχρεωτικά, σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την ορατότητα των οδηγών.

Φέτος, λόγω του ground effect το σπρέι που δημιουργούν τα μονοθέσια είναι περισσότερο από ποτέ και η ορατότητα των πιλότων έχει μειωθεί σημαντικά. Έτσι η Formula 1 μαζί με την FIA έχουν ξεκινήσει μια μελέτη για να διαπιστώσουν εάν οι θόλοι θα μειώνουν το παραγόμενο σπρέι.

Οι θόλοι θα τοποθετούνται πριν από κάθε εκκίνηση όπου επιβάλλεται η τοποθέτηση βρόχινων ελαστικών ή κατά τη διάρκεια μιας περιόδου κόκκινης σημαίας για την τοποθέτηση των βρόχινων ελαστικών.

Η μελέτη της FIA θα διασφαλίσει επίσης πως οι θόλοι δεν θα εμποδίζουν σε υπερβολικό βαθμό τις αλλαγές ελαστικών κατά τη διάρκεια των pit stop, ενώ παράλληλα θα αξιολογηθεί και το όφελος από την τοποθέτηση επιπλέον φώτων στο πίσω μέρος των μονοθεσίων.