Η νέα γενιά του 3008 είναι η καλύτερη από κάθε άποψη στα 13 χρόνια ιστορίας του μοντέλου, με το αυτοκίνητο να συμβάλει στην άνοδο της γαλλικής εταιρίας και στην εδραίωση της στην ελίτ των αυτοκινητοβιομηχανιών, με τα μοντέλα της Peugeot να ξεχωρίζουν για τη μοναδική σχεδιαστική τους ταυτότητα, για τις τεχνολογίες που εφοδιάζονται αλλά και για τη πολυτέλεια.

Το νέο 3008 χαρακτηρίζεται από τη κομψή εμφάνιση, την άριστη ποιότητα στο εσωτερικό και τη πληθώρα των τεχνολογιών. Αυτός είναι και ο λόγος εξάλλου που το Peugeot 3008 δεν κατέχει τυχαία τη θέση του best-seller SUV της ελληνικής αγοράς, με την επιτυχία αυτή να οφείλεται φυσικά και στο γεγονός πως το γαλλικό SUV διαθέτει μια πληρέστατη γκάμα αποδοτικών κινητήρων που καλύπτουν κάθε ανάγκη, που περιλαμβάνει συμβατικά όσο και εξηλεκτρισμένα σύνολα, υψηλής τεχνολογίας και χαμηλής κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων.

1

Για εκείνους που “επιμένουν παραδοσιακά”, το νέο 3008 διατίθεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης που επιτυγχάνουν χαμηλές εκπομπές CO2 και πληρούν τις προδιαγραφές των πιο πρόσφατων οδηγιών Euro 6 και λαμβάνουν έγκριση τύπου βάσει του πρωτοκόλλου WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).

Συγκεκριμένα το 3008 είναι διαθέσιμο με έναν turbo κινητήρα βενζίνης και έναν turbo κινητήρα πετρελαίου. Ο πολυβραβευμένος 1.200 κ.εκ τρικύλινδρος PureTech κινητήρας αποδίδει 130 άλογα με 230 Nm ροπής και διακρίνεται από την εξαιρετικά πολιτισμένη και ομαλή λειτουργία του, στοιχεία που σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου τον κάνει να ξεχωρίζει.

Ο κινητήρας συνδυάζεται τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με 8-τάχυτο αυτόματο, και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 9,5 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 188 χιλιόμετρα ανά ώρα.

2

Για εκείνους που μετακινούνται αρκετά και καλύπτουν πολλά χιλιόμετρα, ο 1.500άρης turbodiesel BlueHdi κινητήρας είναι η ιδανική επιλογή. Ο ντίζελ κινητήρας συνδυάζει την εξαιρετική οικονομία στο καύσιμο -όπου ανακοινώνεται στα 4,1 λίτρα/100 χλμ- με τη ροπάτη λειτουργία, στοιχεία που τον κάνουν ιδανικό στο επιβλητικό SUV της Peugeot.

Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 130 άλογα με την ροπή του να φτάνει τα 300 Nm και συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων. Με αυτόν τον κινητήρα, το 3008 είναι ικανό να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα σε 11,5 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να ανέρχεται στα 192 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Με τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, το νέο 3008 στέλνει τη κίνηση στον μπροστά άξονα, ενώ τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας του κυμαίνονται μεταξύ 88 και 102 ευρώ. Παράλληλα, προσφέρεται το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Advanced Grip Control που βελτιώνει την οδηγική εμπειρία σε κάθε είδους συνθήκη, καθώς επεμβαίνει στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, στο κιβώτιο ταχυτήτων και στην απόκριση του γκαζιού έτσι ώστε να εξασφαλίζει πρόσφυση σε κάθε έδαφος που κινείται το αυτοκίνητο.

3

Το Advanced Grip Control διαθέτει 4 προγράμματα λειτουργίας (Νορμάλ, Χιόνι, Λάσπη, Άμμος) και χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη αντιολισθητική λειτουργία ενσωματωμένη στο ESP, η οποία διαχειρίζεται την πρόσφυση των εμπρός κινητήριων τροχών και την προσαρμόζει στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.

Στο Advanced Grip Control ενσωματώνεται το σύστημα Hill Assist Descent Control (σύστημα υποβοήθησης κατάβασης) που βοηθά στη διατήρηση της πορείας και της επιλεγμένης κατεύθυνσης του αυτοκινήτου κατά την οδήγηση σε απότομες κατηφόρες, ενώ συνδυάζεται με ειδικά ελαστικά τεσσάρων εποχών διαστάσεων 225/55 R18 και ζάντες αλουμινίου 18″.

Το Peugeot 3008 αποτελεί σήμερα το πιο ολοκληρωμένο μεσαίο SUV της αγοράς, προσφέροντας ποιότητα, άνεση, πρακτικότητα, κορυφαίες τεχνολογίες, πλήρη γκάμα κινητήρων και άριστη οδηγική συμπεριφορά, όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο με σήμα τον λέοντα, καλύπτοντας τα θέλω ακόμη και του πιο απαιτητικού αγοραστή.