Η Red Bull Racing βρίσκεται σε μειονεκτική θέση όσον αφορά τις αεροδυναμικές δοκιμές για την επερχόμενη σεζόν της Formula 1, σύμφωνα με το αφεντικό της ομάδας, Christian Horner.
Η Red Bull εξαιτίας της παραβίασης του ορίου του προϋπολογισμού για τη σεζόν του 2021 τιμωρήθηκε με χρηματικό πρόστιμο 7 εκατομμυρίων δολαρίων και με μείωση του διαθέσιμου χρόνου της στην αεροδυναμικής σήραγγα κατά 10%. Γι’αυτό η Red Bull θα έχει λιγότερο χρόνο για δοκιμές και εξέλιξη σε σύγκριση με τους αντιπάλους της.
Ο Horner δήλωσε ότι η κατάσταση είναι ένα “σημαντικό μειονέκτημα” για την ομάδα, αλλά είναι σίγουρος ότι η Red Bull θα συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική και ανυπομονεί για την έναρξη της σεζόν.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς της F1, έχοντας κερδίσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών η Red Bull θα είχε κανονικά το 70% του χρόνου αεροδυναμικών δοκιμών σε σχέση με την 7η ομάδα του φετινού πρωταθλήματος, που ισοδυναμεί με 224 χρήσεις. Αλλά λόγω της ποινής, ο χρόνος θα μειωθεί κατά 10%, που σημαίνει ότι πέφτει στο 63% (202 χρήσεις).
Ο Horner στο περιθώριο της παρουσίασης της RB19 και της συνεργασίας με την Ford είπε:
Κάνουμε το καλύτερο με ό,τι έχουμε. Η ομάδα έπρεπε να προσαρμοστεί στο χάντικαπ που έχουμε. Έκανε υπέροχη δουλειά με αυτό. Είναι αρκετό; Θα μάθουμε σε μερικές εβδομάδες [στις δοκιμές στο Μπαχρέιν και στον πρώτο αγώνα της σεζόν] ως σημείο εκκίνησης.
Είναι σίγουρα ένα σημαντικό μειονέκτημα που κουβαλάμε για το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς. Αλλά νομίζω ότι η ομάδα το έχει δεχτεί προφανώς. Κοιτάξαμε να προσαρμοστούμε για να διασφαλίσουμε ότι είμαστε όσο πιο αποτελεσματικοί μπορούμε.
Από τη μεριά του ο Max Verstappen δήλωσε:
Έχουμε πολλούς πολύ ικανούς ανθρώπους στο εργοστάσιό μας. Φυσικά, η ποινή κάνει τα πράγματα λίγο πιο δύσκολα. Αλλά το βλέπω και έτσι, προτιμώ να είμαι στη θέση που βρισκόμαστε παρά να τερματίζω πάντα δεύτερος ή τρίτος στο πρωτάθλημα, γιατί αυτό είναι πολύ πιο καταθλιπτικό.
Είμαι σίγουρος ότι πρέπει να είμαστε λίγο πιο ακριβείς για το τι κάνουμε στην αεροδυναμική σήραγγα. Αλλά δεν περιμένω να είναι ένας μεγάλος περιοριστικός παράγοντας για το αν θα κερδίσουμε τον τίτλο ή όχι.