Η Manhart μας δείχνει το πακέτο MH4 600 που έχει “φορέσει” σε μια BMW M4, με τη πρόταση αναβάθμισης του γερμανικού οίκου να κάνει τον 3,0-λίτρων εξακύλινδρο σε σειρά twin-turbo κινητήρα να αποδίδει 635 άλογα και 780 Nm ροπής, όταν από το εργοστάσιο αυτός αποδίδει 510 άλογα και 650 Nm ροπής, στις Competition εκδόσεις των μοντέλων.

Εκτός της αύξησης της ισχύος, η Manhart τοποθετεί νέα ελατήρια της H&R που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος, ενώ υπάρχουν και νέες ζάντες. Αυτές αναπτύχθηκαν εσωτερικά από τη Manhart, με το σφυρήλατο σετ Concave One να είναι διαστάσεων 9×21 ιντσών μπροστά και 10,5×21 ιντσών πίσω, “ντυμμένες” με ελαστικά διαστάσεων 265/30 και 305/25, αντίστοιχα. Τα 0-200 χλμ/ώρα έρχεται πλέον σε μόλις 10,5 δευτ., με το αυτοκίνητο να διαθέτει και νέα εξάτμιση με καταλύτη 300 “κελιών”.