F1: Δοκιμές Μπαχρέιν 2023, Ημέρα 1η

Σχετικά άρθρα

Μετά από ένα μεγάλο χειμερινό διάλειμμα αρκετών μηνών, η Formula 1 επέστρεψε στη δράση, με τις μοναδικές δοκιμές πριν την επίσημη έναρξη της σεζόν στο Bahrain.

Ο Max Verstappen και η Red Bull συνέχισε από εκεί που σταμάτησαν το 2022, καθώς ο Ολλανδός βρέθηκε στην κορυφή του πίνακα των χρόνων στο τέλος της πρώτης -από τις συνολικά τρεις- ημέρες δοκιμών στην πίστα του Sakhir, στο Bahrain.

Ο Verstappen ηγήθηκε τόσο της πρωινής όσο και της απογευματινής περιόδου, όντας κάτι περισσότερο από εντυπωσιακός ολοκληρώνοντας 157 γύρους. Επιπλέον, οι συνθήκες στην πίστα της ερήμου μεταβάλλονταν με τη δύση του ηλίου, με τον καλύτερο χρόνο του οδηγού της αυστριακής ομάδας να είναι στο 1 λεπτό και 32,837 δευτ.

Με την πλειονότητα των ομάδων να επιλέγει να μοιράσει το μονοθέσιο τους στις δύο συνεδρίες στους δύο οδηγούς της, η Red Bull κράτησε τον Verstappen στο μονοθέσιο όλη μέρα.

Στην δεύτερη θέση, χωρίς να μπορεί να χαρακτηριστεί έκπληξη καθώς βρισκόμαστε σε περίοδο δοκιμών, βρέθηκε ο Fernando Alonso με την Aston Martin. Ο 41χρονος οδηγός της βρετανικής ομάδας έκανε ιδανικό ντεμπούτο στην πίστα με την Aston Martin, με μόλις 0,029 δευτ. πιο αργό χρόνο από τον Verstappen.

Ωστόσο, η ημέρα για την Aston Martin δεν ήταν άψογη, καθώς το μονοθέσιο της σταμάτησε στην μέση της πίστας στην πρωινή περίοδο, με οδηγό τον εφεδρικό οδηγό της, Felipe Drugovich, που αντικαθιστά τον τραυματία Lance Stroll, προκαλώντας τη μοναδική κόκκινη σημαία.

Οι οδηγοί της Ferrari ακολούθησαν στην κατάταξη, με Carlos Sainz και Charles Leclerc να σημειώνουν την 3η και 4η καλύτερη επίδοση της ημέρας, αντίστοιχα. Ο Lando Norris πήρε την πέμπτη θέση για τη McLaren καθώς αναπλήρωσε τον χαμένο χρόνο μετά από μια απροσδιόριστη παραμονή στο γκαράζ της ομάδας. Ο χρόνος του Norris τον έφερε μπροστά από τον Lewis Hamilton και τον Alex Albon, της Williams.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Mercedes δήλωσε πως δεν είχε αναπηδήσεις κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας των δοκιμών.

Φαίνεται να είναι ισορροπημένο με τον σωστό τρόπο. Δεν υπάρχει αναπήδηση, που είναι καλά νέα εκτός από το μεγάλο χτύπημα στο τέλος της ευθείας.

Είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης. Συλλέγουμε πολλά δεδομένα γιατί ήταν σημαντικό να συσχετιστούν προφανώς μετά το περασμένο έτος και να δοκιμάσουμε διαφορετικά πράγματα,

είπε ο Toto Wolff.

Αποτελέσματα

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο gameplay από το F1 2024

Η EA Sports έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay από το F1 24, το επίσημο βιντεοπαιχνίδι του sport που θα γίνει διαθέσιμο στις 31...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...