F1: Αφαιρείται το τελευταίο σικέιν για το Ισπανικό GP του 2023

Σχετικά άρθρα

Η διοίκηση της πίστας της Βαρκελώνης ανακοίνωσε σήμερα τις αλλαγές που θα φέρει η χάραξη της, με τις εργασίες να ολοκληρώνονται πριν τον φετινό αγώνα της F1, ο οποίος έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί μεταξύ 2-4 Ιουνίου.

Πιο συγκεκριμένα, η πίστα θα επιστρέψει στην αρχική της χάραξη, που χρησιμοποιήθηκε στην F1 από το 1991 έως το 2006, αφαιρώντας το αργό chicane, το οποίο με τη σειρά του είχε αντικαταστήσει την ταχύτατη προτελευταία στροφή. Αυτή η “νέα” χάραξη προσφέρει μεγαλύτερες προκλήσεις, με δύο ταχύτατες στροφές, που ολοκληρώνουν έναν γύρο στην πίστα.

Το chicane των στροφών 14-15 είχε προστεθεί στη χάραξη της ισπανικής πίστας το 2007, για λόγους ασφάλειας και ευελπιστώντας ότι αυτό θα έφερνε περισσότερα προσπεράσματα στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, καθώς θα επέτρεπε στους οδηγούς να ακολουθήσουν το προπορευόμενο μονοθέσιο από πιο κοντά.

Το νέο μήκος της πίστας 4.657 μέτρα, έναντι 4.675 μέτρα της παλιάς διάταξης. Επιπλέον, λόγω της νέας χάραξης, τα μονοθέσια αναμένεται να γυρνούν ταχύτερα στη πίστα.

Τέλος, ο χώρος διαφυγής στο συγκεκριμένο σημείο της πίστας έχει μεγαλώσει και έχουν προστεθεί TecPro μπάρες, ενώ μεγαλύτερος χώρος διαφυγής υπάρχει και στη πρώτη στροφή, ο οποίος έχει κλίση 5% για να επιβραδύνει τα οχήματα που έχουν βγει εκτός.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο gameplay από το F1 2024

Η EA Sports έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay από το F1 24, το επίσημο βιντεοπαιχνίδι του sport που θα γίνει διαθέσιμο στις 31...