Μετά το πέρας των δοκιμών, ο οδηγός της Haas, Kevin Magnussen, δήλωσε πως οι αλλαγές που έγιναν φέτος στους κανονισμούς των πατωμάτων των μονοθεσίων, προκειμένου να μειωθεί το φαινόμενο του porpoising, έχει ως αποτέλεσμα τα μονοθέσια να έχουν γίνει πιο ευαίσθητα στον αέρα.
Οι δυνατοί πίσω άνεμοι μειώνουν δραματικά την κάθετη δύναμη καθώς μειώνεται η ταχύτητα αέρα πάνω από τα μονοθέσια, ενώ οι πλευρικοί άνεμοι μπορούν να διαταράξουν την ισορροπία του μονοθεσίου σε στροφές υψηλής ταχύτητας.
Υπάρχει λιγότερο porpoising, αλλά μια από τις αρνητικές συνέπειες που αντιμετωπίζουν όλοι είναι πως τα μονοθέσια έγιναν λίγο πιο ευαίσθητα στον αέρα. Και εδώ [Μπαχρέιν] φυσούσε λίγο.
Λοιπόν, θα υπάρξει λίγη περισσότερη ασυνέπεια από τα μονοθέσια, αλλά αυτό είναι ένα θέμα που όλοι πρέπει να αντιμετωπίσουν,
είπε ο Magnussen, με τον Esteban Ocon της Alpine να συμφωνεί με τον Δανό.