Ο Charles Leclerc βρισκόταν στη τρίτη θέση, πίσω από τις δύο Red Bull, όταν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω προβλήματος στη μονάδα ισχύος του μονοθεσίου του και μιλώντας μετά τον αγώνα, ο Μονεγάσκος δήλωσε απογοητευμένος από τον ρυθμό της Ferrari έναντι της Red Bull, διαφορά που την υπολόγισε περίπου στο 1 δευτερόλεπτο στον γύρο.

Δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι καλά. Προφανώς, έγινε πολύ δουλειά αυτό τον χειμώνα, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε γιατί προφανώς ο πρώτος αγώνας και το πρώτο πρόβλημα αξιοπιστίας δεν ήταν καλά σημάδια. Ήμουν όσο πιο σίγουρος μπορούσα, όντας ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον ρυθμό τους, κάτι που δεν είναι πραγματικά σίγουρο, για να είμαι ειλικρινής. Η Red Bull φαίνεται να έχει βρει κάτι πολύ μεγάλο στον αγωνιστικό της ρυθμό.

Όσον αφορά τον ρυθμό τους στις κατατακτήριες, είναι στην πραγματικότητα αρκετά παρόμοιος με τον δικό μας. Καταφέραμε να βγάλουμε γρήγορο χρόνο χθες, αλλά μετά ερχόμαστε στον αγώνα και είμαστε πιο αργοί κατά ένα δευτερόλεπτο στον γύρο σε σχέση με τον ρυθμό τους που ήταν τεράστιος. Οπότε πρέπει να το εξετάσουμε, όπως και την αξιοπιστία.

Ο Leclerc πιστεύει πως εάν δεν είχε πρόβλημα με τον κινητήρα του, θα μπορούσε να κρατήσει την τρίτη θέση από τον Fernando Alonso, ο οποίος κατάφερε να προσπεράσει τον Carlos Sainz και τους δύο οδηγούς της Mercedes, ανεβαίνοντας στο βάθρο. Ωστόσο ο Leclerc αναγνώρισε την απειλή από την Aston Martin.

Φαίνεται να είναι γρήγοροι. Πιστεύω ότι σήμερα η τρίτη θέση ήταν δυνατή, είχα ένα μικρό περιθώριο με τα παιδιά πίσω και τα πήγαινα καλά στο τελευταίο stint. Αλλά ξεκινούσαν και λίγο πιο πίσω, οπότε δεν ξέρω. Το Μπαχρέιν είναι επίσης μια πολύ συγκεκριμένη πίστα, οπότε ελπίζω ότι η εικόνα μπορεί να αλλάξει λίγο στον επόμενο αγώνα, αλλά δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτό, οπότε χρειαζόμαστε να δουλέψουμε και να βρούμε κάτι.

Ο Carlos Sainz από τη μεριά του δήλωσε “πολύ ανησυχητικός” από τον ρυθμό της Aston Martin στο GP του Μπαχρέιν, ενώ είπε πως το υπερβολικό degradation των ελαστικών στην SF-23 είναι θεμελιώδους σημασίας για την αδυναμία της Ferrari να αντιμετωπίσει την Red Bul.

Μακάρι μόλις πάμε σε άλλες πίστες που καταπονούν λιγότερο τα πίσω ελαστικά να κρατήσουμε καλύτερα. Είναι ξεκάθαρο ότι τα μονοθέσια τους έχουν κάτι, τόσο η Red Bull όσο και η Aston Martin έχουν λιγότερο degradation. Αν κοιτάξετε τη Mercedes και εμάς έχουμε παρόμοιο degradation.

Για κάποιο λόγο, στα μονοθέσια της Red Bull και της Aston Martin υπάρχει λιγότερο degradation. Είναι κάτι που θα πρέπει να εξετάσουμε, να αναλύσουμε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.

Είναι πρόβλημα που έχουμε υπερβολικό degradation, τα ελαστικά ζεσταίνονται πολύ όταν αρχίζουμε να πιέζουμε. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε πολλά περιθώρια στον αγώνα.