Vasseur: Θα ήταν λάθος να εστιάσουμε στο team radio του Leclerc

Σχετικά άρθρα

Η Ferrari εξακολουθεί να κάνει λάθη στρατηγικής και όλοι ακούσαμε χθες το οργισμένο team radio του Charles Leclerc κατά τη διάρκεια του safety car, με τον Lewis Hamilton να κάνει το pit stop του υπό το καθεστώς του safety car, που επέτρεψε στον Βρετανό να βρεθεί μπροστά από τον πιλότο της Ferrari. Ο Leclerc θα μπορούσε να είχε προλάβει τον Hamilton, ωστόσο, ενημερώθηκε πολύ αργά από τον μηχανικό αγώνα της Ferrari.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Frederic Vasseur αναγνώρισε πως έγινε λάθος διαχείριση, αλλά είπε πως δεν πρέπει να επικεντρωθεί σε αυτό.

Ναι, δεν ήταν καλή η επικοινωνία, Είναι, όπως είναι. Δεν είναι το κύριο θέμα και νομίζω ότι θα ήταν λάθος από την πλευρά μας να εστιάσουμε σε αυτό. Δεν θέλω να πω ότι είναι λεπτομέρειες. Ήταν λάθος επικοινωνία και θα πρέπει να μιλήσουμε, να το φτιάξουμε. Δεν είναι καθόλου το κύριο θέμα αυτού του Σαββατοκύριακου.

Αντ’αυτού, ο Vasseur παραδέχτηκε ότι η Ferrari θα χρειαστεί να διερευνήσει την έλλειψη ρυθμού κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού του αγώνα, όταν φορούν τα σκληρά ελαστικά

Το πιο δύσκολο πράγμα στην επιχείρησή μου μετά από έναν αγώνα σαν αυτόν είναι να καταλάβω τι πάει καλά και τι όχι. Έχουμε θετικά σημεία, αλλά χρειαζόμαστε ένα βήμα στην αξιοπιστία. Ακόμα και στο πρώτο stint του αγώνα μπορούμε να είμαστε ευχαριστημένοι, αλλά ο αγώνας βασίστηκε στο τελευταίο stint και σαφώς δεν είχαμε τον ρυθμό.

Στη διαχείριση των ελαστικών ήμασταν λίγο συντηρητικοί, αλλά είναι θέμα μόνο ενός ή δύο δέκατων. Καμία σχέση με το κενό που είχαμε σήμερα. Πρέπει να καταλάβουμε την έλλειψη απόδοσης και δεν είναι η διαχείριση των ελαστικών.

Το πιο σημαντικό πράγμα σε τέτοιες καταστάσεις είναι να γνωρίζουμε πού πάμε καλά και τι κάνουμε λάθος. Αλλά δεν μπορούμε να κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας. Πρέπει να αλλάξουμε. Πρέπει να καταλάβουμε πού κάνουμε λάθος και πρέπει να πιέσουμε. Δεν είναι αρκετά καλό να μιλάμε, δεν θα είμαστε πιο γρήγοροι έτσι. Για μένα η εικόνα είναι αρκετά ξεκάθαρη. Οι δυνατότητες του αυτοκινήτου είναι καλές, αλλά δεν είναι αρκετές σε σύγκριση με τη Red Bull, γιατί δεν είμαστε σε θέση να βγάλουμε το μέγιστο από το μονοθέσιο κάθε φορά.

Αλλά πρέπει να έχω κατά νου, να κάνω μια σωστή ανάλυση, του τι πάει καλά και νομίζω ότι οι κατατακτήριες πήγαν αρκετά καλά. Σίγουρα θέλουμε πάντα να κάνουμε καλύτερη δουλειά και ήταν δύσκολο να γνωρίζουμε ακριβώς ποιες ήταν οι δυνατότητες της Red Bull επειδή ο Max [Verstappen] δεν συμμετείχε στο Q3. Αλλά τουλάχιστον είχα την αίσθηση ότι σε σύγκριση με τη Mercedes και την Aston Martin κάναμε ένα βήμα προς τα μπροστά.

Γενικά, δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με το σημερινό αποτέλεσμα. Δεν είχαμε τον ρυθμό που περιμέναμε από το αυτοκίνητό μας, ειδικά με τα σκληρά ελαστικά. Υπήρχε επίσης ένα μεγάλο χάσμα στο επίπεδο απόδοσής μας μεταξύ των κατατακτήριων και του αγώνα. Ωστόσο, υπήρχαν κάποια θετικά σήμερα, ξεκινώντας με τον ρυθμό του Charles με τα μαλακά ελαστικά που ήταν καλός και του επέτρεψε να κερδίσει έξι θέσεις στο πρώτο του stint.

Ο Carlos [Sainz] έτρεξε καλά με τα μεσαία. Είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι στη μεγιστοποίηση του πακέτου μας και στην περαιτέρω ανάπτυξη του SF-23 για τους επόμενους αγώνες.

Ο Charles Leclerc είπε:

Δεν θα μπορούσαμε να βγάλουμε πολλά περισσότερα σήμερα. Το πρώτο μας stint με τα μαλακά [ελαστικά] ήταν αρκετά δυνατό και μπορούσα να πιέσω, κερδίζοντας κάποιες θέσεις. Μόλις περάσαμε στα σκληρά βγήκε το safety car, οπότε δυστυχώς δεν κερδίσαμε πλεονέκτημα εκεί.

Ο ρυθμός μας δεν ήταν τόσο καλός όσο περιμέναμε με τα σκληρά και το υπόλοιπο του αγώνα πέρασε με ένα τρενάκι με τον Carlos [Sainz]. Έχουμε δουλειά να κάνουμε στον αγωνιστικό μας ρυθμό και θα πιέσουμε να επιστρέψουμε πιο δυνατοί στην Αυστραλία.

Τέλος ο Leclerc θέλοντας να βάλει τέλος στις φήμες που τον θέλουν να πηγαίνει στη Mercedes και τη θέση του στη Ferrari να την παίρνει ο Hamilton, δήλωσε:

Είναι η πρώτη φορά που ακούω όλες αυτές τις φωνές από το εξωτερικό από τότε που είμαι στη Ferrari. Ίσως κάποιος θέλει να μας αποσταθεροποιήσει. Αλλά φοράω τα κόκκινα και θέλω να κερδίσω ξανά με αυτή την ομάδα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr