Ο Sainz λέει πως η Red Bull φέτος “σκοτώνει”

Σχετικά άρθρα

Από τη Μελβούρνη ο Carlos Sainz είπε πως η Red Bull φέτος “σκοτώνει” και είναι ανώτερη παντού σε σύγκριση με τη Ferrari. Επιπλέον παραδέχτηκε ότι η Ferrari βιώνει μια από τις πιο δύσκολες στιγμές της από τότε που ο ίδιος εντάχθηκε στην ομάδα το 2021.

Σίγουρα είναι μια από τις πιο δύσκολες στιγμές, δεν πρόκειται να πω ψέματα. Από το 2021, από τότε που έφτασα στην ομάδα, βρισκόμασταν σε ανοδική πορεία. Το 2021 ήταν ένα καλό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Ανεβήκαμε από την 6η θέση στη 3η. Ακολούθησε η αλλαγή των κανονισμών που μας επέτρεψε να κάνουμε ένα τεράστιο βήμα το 2022 και ανεβήκαμε στη 2η θέση.

Και μετά, φέτος, περιμέναμε τουλάχιστον να βρεθούμε σε παρόμοια θέση, αλλά δυστυχώς υπάρχει μια ομάδα που ονομάζεται Red Bull που σκότωσε τους αντιπάλους φτιάχνοντας ένα μονοθέσιο που είναι σαφώς ανώτερα από όλα τα άλλα.

Αυτή τη στιγμή, η Red Bull είναι ανώτερη παντού: Στις κατατακτήριες, στον αγώνα, στη ταχύτητα στην ευθεία, στις στροφές μεσαίας και χαμηλής ταχύτητας, είναι ανώτερη και στη διαχείριση ελαστικών πάνω από τα kerbs. Αυτό δείχνει ξεκάθαρα ότι πρέπει να αλλάξουμε κάτι, πρέπει να πάμε σε κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό που βρισκόμαστε τώρα.

Νομίζω ότι η εξαιρετικά καλή απόδοση στην αρχή της περασμένης σεζόν μας έκανε να συνεχίσουμε να πιέζουμε με αυτό το concept. Αλλά νομίζω ότι συνειδητοποιούμε τώρα ότι η Red Bull έχει ένα σαφές πλεονέκτημα παντού και ότι πρέπει να αρχίσουμε να κοιτάμε δεξιά και αριστερά.

Ο Carlos Sainz είπε πως η Ferrari δεν ελπίζει στο Albert Park σε σημαντικές διαφορές σε σχέση με τη Τζέντα, λέγοντας:

Γνωρίζουμε ότι αυτή η πίστα δεν είναι πολύ διαφορετική από τη Τζέντα. Τίποτα δεν δείχνει πως μπορούμε να ξεπεράσουμε τη Red Bull. Προτιμώ να κρατάω τις προσδοκίες χαμηλά. Ήμασταν οκτώ δέκατα μακριά στον αγώνα της Τζέντα. Δύσκολο αυτό να αλλάξει μόνο λόγω της διαφορετικής πίστας.

Ο Sainz χαρακτήρισε το φετινό μονοθέσιο της Ferrari ως “ασυνεπές και απρόβλεπτο”, αλλά γνωρίζουν το γιατί.

Είναι λίγο ασυνεπές και απρόβλεπτο. Ας πούμε ότι δεν είναι και το πιο εύκολο να το ρυθμίσεις. Ξέρουμε όμως το γιατί. Γνωρίζουμε τους αριθμούς, τα δεδομένα, τα έχουμε αναλύσει, ξέρουμε πού βρίσκονται οι αδυναμίες μας. Αυτό μας δίνει μια ιδέα για το πώς να αναπτυχθούμε, την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε. Αυτό θα είναι μεσοπρόθεσμο.

Το αυτοκίνητο κάνει αυτό που δείχνουν τα δεδομένα. Αυτό με κάνει αισιόδοξο. Η Ferrari έχει την ικανότητα να εξελίσσεται και το ανθρώπινο δυναμικό να κάνει γρήγορα τις αλλαγές.

Είναι πολύ ξεκάθαρο για εμάς πού βρίσκονται οι αδυναμίες του μονοθεσίου μας, που βρίσκονται τα δυνατά σημεία της Red Bull. Και τώρα όλη η ομάδα πιέζει προς την ίδια κατεύθυνση προσπαθώντας να μειώσει αυτή τη διαφορά.

Αν κοιτάξετε τη Ferrari, είμαστε μαζί με τη Mercedes, δεν είμαστε πολύ μακριά από την Aston Martin σε αγωνιστικό ρυθμό, αλλά υπάρχει μια ομάδα που το έχει καταφέρει και αυτό μας βάζει πάλι λίγο στο πίσω μέρος. Αλλά, τουλάχιστον ξέρουμε , νομίζω ότι ξέρουμε που το κάναμε λάθος.

Μιλώντας για τις αδυναμίες του φετινού μονοθεσίου της Ferrari ο Sainz πρόσθεσε:

Η ανάλυσή μας από τους πρώτους αγώνες είναι ότι δεν υπάρχει κανένα θεμελιώδες πρόβλημα με το αυτοκίνητο, είναι απλώς ένα πολύ καχεκτικό αυτοκίνητο, πολύ απρόβλεπτο στον αγώνα, τρώει τα ελαστικά αρκετά. Άρα πρέπει να βελτιώσουμε το πακέτο μας. Είναι πολύ καχεκτικό και πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να το ηρεμήσουμε λίγο και αυτό είναι που κάνει το αυτοκίνητο δύσκολο στον αγώνα.

Το καλό είναι ότι όλοι το ξέρουν, το ξέρουν οι άνθρωποι στη πίστα, το ξέρουν στο Μαρανέλο, η Ferrari έχει το ανθρώπινο δυναμικό και την ικανότητα να αντιδράσει, αν όλοι πιέσουμε προς την ίδια κατεύθυνση είμαι πεπεισμένος ότι αυτή η ομάδα μπορεί να το γυρίσει. Όχι σε σύντομο χρονικό διάστημα αλλά σε μεσαίο χρονικό διάστημα.

Ο Sainz είπε επίσης πως ελπίζει οι αναβαθμίσεις που θα φέρει η Ferrari θα βελτιώσουν την αίσθηση της SF-23, αλλά και θα μειώσουν τη φθορά των ελαστικών.

[Οι αναβαθμίσεις ελπίζουμε] να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να αγωνιζόμαστε με το αυτοκίνητο γιατί αυτή τη στιγμή είμαστε πολύ περιορισμένοι. Δεν μπορούμε να αγωνιζόμαστε πολύ επειδή το αυτοκίνητο είναι δύσκολο στον βρώμικο αέρα.

Τρώμε τα λάστιχα, οπότε δεν σου επιτρέπει να πιέσεις στον αγώνα για να προσπεράσεις κόσμο ή πρέπει να κάνουμε πολύ μεγάλη διαχείριση ελαστικών. Αυτό σημαίνει ότι στον αγώνα είσαι λίγο κολλημένος, δεν μπορείς να παίξεις πολύ. Γνωρίζουμε ακριβώς πού βρίσκεται η αδυναμία μας και ελπίζουμε ότι αυτό θα βελτιωθεί και θα μας δώσει λίγο περισσότερη ευελιξία.

Για την απόδοση του ίδιου, ο Sainz είπε:

Κατά κάποιον τρόπο, μου λείπει το 2022 γιατί τουλάχιστον ξέραμε ότι είχα ένα αυτοκίνητο που μπορούσε να κερδίσει αγώνες και pole positions. Φέτος, η αίσθηση του αυτοκινήτου είναι λίγο καλύτερη, ειδικά στους αγώνες.

Δεν δυσκολεύομαι με τίποτα συγκεκριμένο στην οδήγηση, είναι ότι δεν έχω συγκεντρώσει ακόμα καλούς γύρους, καλούς γύρους κατατακτήριων. Δεν έχω κάνει καλή δουλειά στις κατατακτήριες. Στους αγώνες, έχω κάνει σχεδόν ό,τι μπορεί να κάνει το μονοθέσιο αυτή τη στιγμή, το οποίο δεν είναι πολύ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024, FP1: Ο Stroll θέτει το ρυθμό

Μετά από απουσία 5 ετών η Formula 1 επέστρεψε επίσημα στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, για ένα Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει τον πρώτο...