Η DS παρουσίασε το M.i. 21, ένα πρωτότυπο το οποίο το χαρακτηρίζει ως “μανιφέστο σχεδιασμού”, που μας δείχνει το πως θα μοιάζουν τα εσωτερικά των μελλοντικών της μοντέλων.
Κύριο χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως όλο το ταμπλό έχει αντικατασταθεί από οθόνες, με την εταιρία να λέει πως “ενσωματώνει ορισμένες ρυθμιστικές, βιομηχανικές και οικονομικές απαιτήσεις για να μπορεί να διασφαλίσει ταχύτερη παραγωγή”. Η καμπίνα διαθέτει μια ποικιλία από τεχνολογικές και στιλιστικές λεπτομέρειες, χρησιμοποιώντας κρυφό φωτισμό που προσαρμόζεται αναλόγως.
Δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ και κεντρική κονσόλα, με τις οθόνες να δείχνουν σαν να “επιπλέουν”. Η DS τονίζει πως έχει βελτιώσει την διεπαφή ανθρώπου-μηχανής, σημειώνοντας πως έχει λύσει το πρόβλημα που κάνει τις οθόνες άσχημες όταν είναι απενεργοποιημένες. Για να τις κάνει να προσθέτουν αισθητική αξία στο αυτοκίνητο, έχει αναπτύξει ένα σύστημα που προβάλλει πληροφορίες σε μια λωρίδα που μπορεί να γίνει αδιαφανής για να εμφανίσει τις πληροφορίες ή διαφανής για να αποκαλύψει τα υλικά επένδυσης. Οι επιβάτες ελέγχουν το σύστημα αυτό είτε μέσω φωνητικών εντελών ήταν μέσω του χειριστηρίου στο κεντρικό υποβραχιόνιο.