Αυτό είναι το πρώτο Rimac Nevera που παραδόθηκε στην Αμερική

Σχετικά άρθρα

Μετά από περισσότερα από πέντε χρόνια ανάπτυξης και εξέλιξης, και περισσότερες από πέντε εβδομάδες για την συναρμολόγηση του, ο πρώτος πελάτης στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής παρέλαβε το μοναδικό στο είδος του, αμιγώς ηλεκτρικό Rimac Nevera.


Το αυτοκίνητο παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη από τον αντιπρόσωπο της Manhattan Motorcars με έδρα τη Νέα Υόρκη και εκπροσώπους της Rimac Automobili.

Η αμερικάνικων προδιαγραφών Nevera είναι βαμμένη στο γκρι Gunpowder Grey χρώμα με περλέ φινίρισμα, που φαίνεται υπέροχο σε συνδυασμό με τα εκτεθειμένα carbon μέρη. Το προαναφερθέν χρώμα είναι ένα από τα 36 που προσφέρει η Rimac, με το Nevera να διαθέτει ζάντες 20 ιντσών, και το Level 2 Carbon πακέτο που περιλαμβάνει αρκετά μέρη με εκτεθειμένο carbon.

Οι τροχοί είναι βαμμένοι σε παρόμοια απόχρωση (Gunmetal Infinitus), με τις δαγκάνες των φρένων να είναι βαμμένες μαύρες. Μπορούμε επίσης να δούμε τους κίτρινους δείκτες στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, και παρότι δεν έχουμε φωτογραφίες του εσωτερικού αυτό είναι επενδεδυμένο με Alcantara με διακριτικές πράσινες πινελιές.

Να θυμίσω ότι το κροατικό hypercar παίρνει κίνηση από 4 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, που αποδίδουν 1.914 άλογα με 2.360 Nm ροπής και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,82 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 4,42 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 9,23 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 412 χλμ/ώρα, ενώ το 400αρι το κάνει σε 8,26 δευτερόλεπτα, παρότι το βάρος του αυτοκινήτου αγγίζει τα 2.150 κιλά.

Υπάρχουν 7 προγράμματα οδήγησης, τα Sport, Drift, Comfort, Range, Track και δύο προσαρμοσμένες λειτουργίες που επιτρέπουν στον οδηγό να συνδυάζει διαφορετικά χαρακτηριστικά ανάλογα με τις προτιμήσεις του.

Διαθέτει μια υγρόψυκτη μπαταρία λιθίου/νικελίου/μαγγανίου, χωρητικότητας 120 kWh (6.960 κελιά), με την αυτονομία του να ανέρχεται στα 550 χλμ στον κύκλο δοκιμών WLTP. Η μπαταρία υποστηρίζει ταχυφόρτιση 500 kW και έτσι μέσα σε 19 λεπτά μπορεί να φορτίσει κατά 80%.

Η θέση της μπαταρίας είναι χαμηλά και στο κέντρο του πατώματος του αυτοκινήτου που συμβάλλει σε ένα εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους. Αυτό βοηθά στη δημιουργία μιας εξαιρετικής κατανομής βάρους εμπρός/πίσω (48/52), για την καλύτερη δυνατή ισορροπία στον χειρισμό του αυτοκινήτου. Η μπαταρία προσθέτει 37% δομική ακαμψία στο monocoque carbon πλαίσιο.

Τα φρένα έχουν την υπογραφή της Brembo και διαθέτουν carbon-κεραμικούς δίσκους 390 mm με εξαπίστονες δαγκάνες. Η Nevera ισχυρίζεται ότι παρέχει την υψηλότερη χρήση αναγεννητικής πέδησης οποιουδήποτε αυτοκινήτου παραγωγής διασκορπίζοντας κινητική ενέργεια μέσω των φρένων τριβής όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας πλησιάζει τα θερμικά της όρια.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Rimac teasάρει το αυτόνομο ρομποταξί της

Η Rimac επεκτείνεται στην αγορά μαζικής μετακίνησης και στις 26 του Ιούνη θα παρουσιάσει ένα αυτόνομο ρομποταξί, με το εμπορικό του λανσάρισμα να γίνεται...

Ο Mate Rimac παρέλαβε την προσωπική του Nevera

Χρησιμοποιώντας τους λογαριασμούς του στα κοινωνικά δίκτυα, ο Mate Rimac έκανε γνωστό ότι παρέλαβε σήμερα την προσωπική του Nevera, γράφοντας χαρακτηριστικά: Επιτέλους, το καθημερινό μου...