Nissan: Θέλει solid state μπαταρίες για το ηλεκτρικό GT-R και ένα φθηνό ηλεκτρικό σπορ μοντέλο

Σχετικά άρθρα

Η Nissan σκοπεύει να λανσάρει στην αγορά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid state) έως το 2028. Η ιαπωνική εταιρία αναπτύσσει εσωτερικά τις μπαταρίες αυτές και τις περιγράφει ως μια “τεχνολογία που θα αλλάξει το παιχνίδι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα”, αφού θα έχουν διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα από τις σημερινές μπαταρίες ιόντων λιθίου, με τους χρόνους φόρτισης να μειώνονται στο 1/3.

Η εταιρία θέλει να τοποθετήσει τις solid state μπαταρίες σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, όπως το GT-R. Όπως εξήγησε ο Ivan Espinosa, ο παγκόσμιος προϊστάμενος προϊόντων της εταιρείας, το βάρος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός των supercars και επειδή οι τρέχουσες μπαταρίες είναι πολύ βαριές, η Nissan σκοπεύει να περιμένει τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης για να βγάλει στην αγορά έναν “ηλεκτρικό Godzilla”.

Ο διπλασιασμός της ενεργειακής πυκνότητας θα επιτρέψει στους μηχανικούς να τοποθετήσουν μια μικρότερη μπαταρία που θα περιορίσει το βάρος, διατηρώντας παράλληλα τη ρύθμιση 2+2 θέσεων του GT-R.

Ο Espinosa συνέχισε λέγοντας ότι ένα ηλεκτρικό GT-R θα έχει δύο, τρεις ή ακόμα και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες ανάλογα με το packaging που θα θέλει να αναπτύξει η ομάδα ανάπτυξης. Η τετρακίνηση ωστόσο είναι δεδομένη.

Η Nissan σκέφτεται ήδη μια μελλοντική έκδοση Nismo που θα διαθέτει μικρότερη μπαταρία για να μειώσει ακόμη περισσότερο το βάρος. Ο Espinosa λέει ότι το κανονικό μοντέλο θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία για μεγαλύτερη αυτονομία, με την Nismo έκδοση να είναι προσανατολισμένη στη πίστα, θυσιάζοντας την αυτονομία για επιπλέον απόδοση.

Ο Espinosa συνέχισε λέγοντας πως ένα ηλεκτρικό GT-R δεν πρέπει να γίνει ένα “super αποκλειστικό αυτοκίνητο”, υποδεικνύοντας ότι η τιμολόγηση θα πρέπει να παραμείνει -σχετικά* προσιτή, αντί να εισέλθει στη κατηγορία των supercars.

Παράλληλα, ο Espinosa αποκάλυψε πως η Nissan σκέφτεται ένα πολύ φθηνότερο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο που θα έχει target group τα άτομα ηλικίας 20 ετών. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα τοποθετηθεί κάτω από το Z, θα σταθεί απέναντι από τα Toyota GR86, Subaru BRZ και Mazda MX-5 και θα είναι “συναρπαστικό και ελκυστικό στην οδήγηση”, ενώ θα προσφέρεται και σε Nismo έκδοση.

Ωστόσο παραμένει άγνωστο το αν και το πότε θα δούμε στους δρόμους το συγκεκριμένο μοντέλο, μιας και μέχρι στιγμής δεν έχει παρθεί η όποια απόφαση.

ΠηγήTopgear.com

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...