Διέρρευσε το Renault 5 E-Tech

Σχετικά άρθρα

Πριν λίγες ημέρες, ξεκίνησε η teaser καμπάνια του Renault 5, με το αμιγώς ηλεκτρικό hatchback να κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στις 26 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο της έκθεσης της Γενεύης.

Ωστόσο, μόλις διέρρευσαν φωτογραφίες από το Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας (WIPO), που διασφαλίζουν και πατεντάρουν το σχεδιασμό του μοντέλου παραγωγής, δίνοντας μας παράλληλα την ευκαιρία να δούμε την τελική του εμφάνιση.

Η έκδοση παραγωγής του Renault 5 δεν διαφέρει σημαντικά από το πρωτότυπο, έχοντας κανονικές χειρολαβές και πλαϊνούς καθρέπτες αντί για κάμερες. Η παραγωγή και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν λίγο μετά την έκθεση της Γενεύης, με το αυτοκίνητο να βασίζεται στην CMF-B EV πλατφόρμα της συμμαχίας Renault Nissan Mitsubishi (CMF τα αρχικά των λέξεων Common Module Family, B για το B-segment και EV για ηλεκτρικά οχήματα), με το 70% των εξαρτημάτων του να προέρχεται από τα Clio/Captur.

Σύμφωνα με τη Renault, με αυτόν τον τρόπο μειώνεται το κόστος παραγωγής του νέου της ηλεκτρικού μοντέλου κατά 30% σε σύγκριση με το Zoe, με το τελευταίο να καταργείται όταν έρθει το 5. Η μπαταρία του Zoe αποτελούνταν από δώδεκα μονάδες, ενώ στο 5 θα υπάρχουν μόλις τέσσερις μονάδες μεγαλύτερες σε μέγεθος και τοποθετημένες σε ένα επίπεδο, μειώνοντας έτσι το βάρος κατά 15 κιλά.

Το Renault 5 E-Tech θα διατίθεται με δύο επιλογές για την μπαταρία, 40 kWh και 52 kWh, με τη μεγαλύτερη να προσφέρει αυτονομία 400 χλμ. στον κύκλο WLTP, στο αστικό αυτοκίνητο μήκους μόλις 3,92 μέτρων.

Η μπαταρία του 5 θα είναι αρχιτεκτονικής 400V, θα διαθέτει υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και θα είναι καλύτερα ενσωματωμένη στην πλατφόρμα του αυτοκινήτου, συμβάλλοντας παράλληλα στην αύξηση της ακαμψίας του. Έτσι, το στιβαρό πλαίσιο θα συνεισφέρει στη καλύτερη ποιότητα κύλισης, μειώνοντας ταυτόχρονα τα επίπεδα θορύβου, κραδασμών και σκληρότητας (NVH).

Συνεχίζοντας, η Renault δεν έκανε γνωστή την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και θα προέρχεται από το Megane E-Tech Electric. Τέλος, το αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 θα διαθέτει στον πίσω άξονα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, κάτι σπάνιο για το Β-segment, με την Alpine να έχει επιβεβαιώνει ότι θα ετοιμάσει μια σπορ έκδοση του R5, μετατρέποντας το σε ηλεκτρικό hot hatch.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...