Επίσημο: Porsche Taycan facelift με έως 952 άλογα

Σχετικά άρθρα

Η Porsche παρουσίασε σήμερα την ανανεωμένη έκδοση της Taycan, με τις πωλήσεις της να ξεκινούν από την ερχόμενη άνοιξη. Το ηλεκτρικό μοντέλο εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο σε τρία διαφορετικού τύπου αμαξώματα (σεντάν, Cross Turismo και Sport Turismo) και όπως αναφέρει η Porsche, η ανανεωμένη Taycan είναι βελτιωμένη σε όλα τα σημεία.

Το γερμανικό ηλεκτρικό μοντέλο, μεταξύ άλλων, αποκτά νέους προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα, φωτιζόμενο λογότυπο στο πίσω μέρος, ενώ προσφέρεται και σε νέα εξωτερικά χρώματα.

Στο εσωτερικό συναντάμε νέα οθόνη, νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων και στο σύστημα infotainment, με το Apple CarPlay να έχει ενσωματωθεί περισσότερο στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Επίσης υπάρχουν νέες επενδύσεις και νέα διακοσμητικά. Η νέα λειτουργία In-Car Video επιτρέπει τη ροή βίντεο στην κεντρική οθόνη και στην οθόνη του συνοδηγού.

Η βασική έκδοση αποδίδει επιπλέον 82 άλογα, με την Taycan Turbo S να παράγει έως 952 άλογα όταν χρησιμοποιείται το launch control, καθιστώντας το ως το ισχυρότερο αυτοκίνητο δρόμου που έχει βγάλει στην αγορά μέχρι σήμερα η Porsche, αφήνοντας πίσω την 918 Spyder. Το μοντέλο έχει σημειώσει νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου ηλεκτρικού αυτοκινήτου παραγωγής στη πίστα του Nurburgring και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,4 δευτερόλεπτα (-0,4 δευτ), χρόνος που το καθιστά το γρηγορότερο μοντέλο παραγωγής της Porsche.

Διαθέτει 2 νέους ηλεκτροκινητήρες που έχουν ίδιες διαστάσεις με αυτούς του pre-facelift μοντέλου, αλλά έχουν νέο εσωτερικό και παράγουν περισσότερη ισχύ. Συγκεκριμένα ο πίσω ηλεκτροκινητήρας αποδίδει επιπλέον 109 άλογα, με τα αυτοκίνητα με το πακέτο Sport Chrono να φέρουν το κουμπί “push to pass” που δίνει στους οδηγούς επιπλέον 95 άλογα για έως 10 δευτερόλεπτα.

Όλες οι ανανεωμένες Taycan διαθέτουν νέες ζάντες 21″ και νέα ελαστικά που βελτιώνουν την αεροδυναμική και την μειώνουν την αντίσταση κύλισης αντίστοιχα, αλλά και ενεργή αερανάρτηση, με την ανάρτηση Porsche Active Ride να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό των τετρακίνητων εκδόσεων.

Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα έχει αναβαθμιστεί, με την μέγιστη ικανότητα ανάκτησης να αυξάνεται από τα 290 στα 400 kW. Το σύστημα φόρτισης είναι τεχνολογίας 800 volt και υποστηρίζει ταχυφορτιστές έως 320 kW, που επιτρέπουν την μπαταρία να φορτίσει από το 10 στο 80% σε 18 λεπτά.

Η μπαταρία Performance Battery Plus έχει μικτή χωρητικότητα 105 kWh (93 kWh το pre-facelift μοντέλο), με την ωφέλιμη χωρητικότητα να είναι στα 98,6 kWh. Η βασική μπαταρία είναι χωρητικότητας 89 kWh (μικτή) kai 83,6 kWh (ωφέλιμη). Και τα δύο πακέτα μπαταριών είναι ελαφρύτερα από τα αντίστοιχα στις pre-facelift εκδόσεις. Η Porsche υποστηρίζει πως η αυτονομία (WLTP) της Taycan, ανάλογα την έκδοση αμαξώματος και κινητήρα, έχει αυξηθεί στα 678 χιλιόμετρα, μια αύξηση της τάξεως των 175 χλμ (+35%).

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...