Verstappen και Russell θέλουν να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος των μονοθεσίων εν μέσω ανησυχιών για την υγεία και την ασφάλεια των πιλότων

Σχετικά άρθρα

Τόσο ο Max Verstappen όσο και ο George Russell δήλωσαν πως τα μονοθέσια της Formula 1 θα πρέπει να μην βρίσκονται τόσο κοντά στο έδαφος, λόγω ανησυχιών για την υγεία και την ασφάλεια των οδηγών.

Ο αντίκτυπος είναι πολύ υψηλός με τα χαμηλά ύψη οδήγησης, όταν τα αυτοκίνητα φτάνουν στο τέλος της ευθείας με πλήρες φορτίο. Είναι πρόβλημα για την άνεσή μας και τη σπονδυλική μας στήλη. Η F1 πρέεπι να το αναθεωρήσει αυτό στους επερχόμενους κανονισμούς του 2026. Είμαστε ακόμα πολύ χαμηλά, αλλά δεν νομίζω ότι το αυτοκίνητο του 2026 θα είναι διαφορετικό,

είπε ο Verstappen, με τον Russell να προσθέτει πως είναι “μη βιώσιμο” να συνεχίζει να αγωνίζεται με τη τρέχουσα γενιά των μονοθέσιων της F1.

Όλοι οι οδηγοί μίλησαν με τη F1 γιατί είναι λίγο αβάσιμο να συνεχίσουμε να τρέχουμε με τα μονοθέσια έτσι. Έχεις τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση τρέχοντας το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν πιο κοντά στο έδαφος και όσο το δυνατόν πιο άκαμπτο, ώστε να νιώθεις τα δόντια σου να κροταλίζουν στην ευθεία.

Το μήκος μιας μπαταρίας ΑΑ είναι η απόσταση που βρισκόμαστε από το έδαφος στην αρχή [της ευθείας] και στο τέλος η απόσταση είναι στο μέγεθος ενός ρεβιθιού. Έτσι, κάθε μικροσκοπικό χτύπημα, περνάει από το σώμα μας και ελπίζουμε πως στην επόμενη γενιά μονοθεσίων θα βρουν μια καλύτερη λύση.

Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, James Alison ζήτησε “περισσότερη ισορροπημένη προσέγγιση” από την Formula 1 για το θέμα, λέγοντας:

Υπάρχουν πράγματα στους κανονισμούς που δεν εξυπηρετούν καλά κανέναν από εμάς. Δεν νομίζω ότι είναι λογικό να έχουμε αυτοκίνητα που αγκαλιάζουν το έδαφος με τον τρόπο που το αγκαλιάζουν αυτά τα αυτοκίνητα, και νομίζω ότι η ιδέα το να πας καλά στους αγώνες ελέγχοντας την αεροδυναμική, αλλά αγνοώντας τα ελαστικά είναι ελαττωματική. Η όλη ιδέα του ελέγχου της αεροδυναμικής [είναι] ένα είδος πρόκλησης σαν να χτυπάμε ανεμομύλους. Αυτή η πλευρά των πραγμάτων έχει δοκιμαστεί μέχρι εξαντλήσεως, είναι προφανές.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι λάθος στα συγκεκριμένα ground-effect πατώματα, αλλά η συγκεκριμένη διάταξη αυτών που έχουν ανταπόκριση στο πίσω ύψος οδήγησης που δεν είναι ιδιαίτερα καλό για τα αυτοκίνητα, είναι κάτι που δεν πρέπει μεταφερθεί στα αυτοκίνητα του 2026.

Μεταξύ των ομάδων αυτή θα ήταν μια πραγματικά αποδεκτή απάντηση. Νομίζω ότι η FIA είναι ακόμα πολύ πρόθυμη να τοποθετήσει τη διαχείριση της αεροδυναμικής στην κορυφή των πάντων, θυσιάζοντας άλλα πράγματα γι’ αυτήν. Και νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο αν υπήρχε μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τραυματίστηκε ελαφρά ο Lando Norris

Ο Lando Norris γιόρτασε την Ημέρα του Βασιλιά στην Ολλανδία, που γιορτάζεται στις 27 Απριλίου, αλλά η μέρα για τον πιλότο της McLaren έκλεισε...