Ferrari: Δημιουργία ερευνητικού κέντρου για την ανάπτυξη μπαταριών

Σχετικά άρθρα

Η Ferrari εγκαινίασε ένα νέο ερευνητικό κέντρο ηλεκτροχημείας στο Πανεπιστήμιο της Μπολόνια, καθώς ετοιμάζεται να παράγει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό supercar μέχρι τα τέλη του επόμενου έτους.

Το E-Cells Lab, όπως ονομάζεται το εργαστήριο, δημιουργήθηκε υπό την επιστημονική διεύθυνση του πανεπιστημίου και στοχεύει στη δημιουργία γνώσης των υλικών και των χημικών και φυσικών ιδιοτήτων των μπαταριών λιθίου.

Οι εφαρμογές που θα αναπτυχθούν στο E-Cells Lab θα μοιραστούν με την κορυφαία εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών NXP Semiconductors, τεχνολογικό συνεργάτη και υποστηρικτή του έργου. Αυτή η συνεργασία μεταξύ διαφορετικών οργανισμών, η οποία στο μέλλον μπορεί να επεκταθεί σε νέες εταιρείες, θα είναι ζωτικής σημασίας για την επέκταση του πεδίου και της αξίας της ερευνητικής δραστηριότητας.

Το εργαστήριο αποτελείται από δύο τομείς: ο πρώτος είναι αφιερωμένος στην προετοιμασία ηλεκτροχημικών υλικών, ο δεύτερος στην ανάλυση, τις δοκιμές και τον προσδιορισμό των χαρακτηριστικών των ίδιων των υλικών. Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, τη γρήγορη φόρτιση, τη θερμική φόρτιση, την ασφάλεια και την απόδοση των μπαταριών.

Τα αποτελέσματα θα βοηθήσουν τη Ferrari να αναπτύξει μια “κοινή γλώσσα” με τους προμηθευτές μπαταριών της, με στόχο τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των μπαταριών που θα συναρμολογηθούν στο εργοστάσιό της στο Μαρανέλο, όπου η εταιρεία κατασκευάζει τρίτη γραμμή παραγωγής για την κατασκευή υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αναμένεται να ξεκινήσει την λειτουργία της τον Ιούνιο.

Το E-Cells Lab αντιπροσωπεύει μια συναρπαστική αρχή και αποδεικνύει τη δέσμευσή μας στην εκπαίδευση και την έρευνα. Το έργο αντικατοπτρίζει επίσης τη σημασία που είχε πάντα για εμάς η συμβολή μεταξύ του ακαδημαϊκού και του επιχειρηματικού κόσμου.

Σήμερα, από αυτή τη συμβολή προέρχεται ένα εργαστήριο που θα συμβάλει σημαντικά σε μελέτες στον τομέα της ηλεκτροχημείας, δημιουργώντας καινοτομία στην περιοχή μας και χτίζοντας τις δεξιότητες του μέλλοντος.

Θέλουμε να ανοίξουμε τις μπαταρίες και να καταλάβουμε τι υπάρχει εκεί. Η παραγωγή θα γίνεται πάντα μέσω εξωτερικών κατασκευαστών, με βάση την τεχνογνωσία που ελπίζουμε να αποκτήσουμε μέσω αυτού του ερευνητικού κέντρου. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να πάρουμε τις μπαταρίες ως μαύρα κουτιά.

δήλωσε ο Benedetto Vigna, Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari.

Η Ferrari ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι συνεργάζεται με την SK On για την ανάπτυξη μπαταριών για ηλεκτρικά supercars. Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία είναι προμηθευτής της Ferrari εδώ και αρκετά χρόνια, παρέχοντας τις μπαταρίες στα SF90 Stradale, SF90 Spider, SF90 XX Stradale, SF90 XX Spider, 296 GTB και 296 GTS.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ένα Polestar 5 φόρτισε από 10% έως 80% σε 10 λεπτά

Η Polestar και η StoreDot εφάρμοσαν με επιτυχία για πρώτη φορά την τεχνολογία Extreme Fast Charging (XFC) της δεύτερης, φορτίζοντας ένα πρωτότυπο Polestar 5...

Η Ευρώπη χρειάζεται 8 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, για να επιτύχει τους στόχους CO2

Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό χάσμα μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην...

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...