Ο Lando Norris έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 το 2019 με τη McLaren, και στο χθεσινό GP των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής στην πίστα Circuit of the Americas τερμάτισε στην 4η θέση.

Με τους 12 βαθμούς αυτής, ο Βρετανός έφτασε τον 930 στην καριέρα του και έγινε ο οδηγός με τους περισσότερους βαθμούς στην ιστορία της McLaren, αφήνοντας πίσω του οδηγούς-θρύλους, όπως ο Alain Prost, ο David Coulthard, ο Mika Hakkinen, ο Ayrton Senna και ο Lewis Hamilton.
Αξίζει να θυμίσω ότι όλοι οι προαναφερθέντες οδηγοί -εκτός του Lewis Hamilton- αγωνίζονταν με το παλιό σύστημα βαθμολόγησης της Formula 1, όπου βαθμολογούνταν είτε οι 6 πρώτοι οδηγοί (με 10 βαθμούς για το νικητή και 1 βαθμό για τον 6ο, από το 1981 έως το 2002), είτε οι 8 πρώτοι οδηγοί (με 10 βαθμούς για τον νικητή και 1 βαθμό για τον 8ο, από το 2003 έως το 2009).

Από το 2010 έως και σήμερα, βαθμολογούνται οι 10 πρώτοι που τερματίζουν, με 25 βαθμούς για τον 1ο, 18 βαθμούς για τον 2ο, 15 βαθμούς για τον 3ο, 12 βαθμούς για τον 40, 10 βαθμούς για τον 5ο, 8 βαθμούς για τον 6ο, 6 βαθμούς για τον 7ο, 4 βαθμούς για τον 8ο, 2 βαθμούς για τον 9ο και 1 βαθμό για τον 10ο.
Μέχρι σήμερα, ο Norris έχει εκκινήσει σε 123 αγώνες, έχει κατακτήσει τρεις νίκες (όλες τη σεζόν του 2024), έχει ανέβει 24 φορές στο βάθρο, έχει πάρει 7 φορές την pole position, ενώ έχει πετύχει 10 ταχύτερους γύρους.
