O CEO της Jeep, Antonio Filosa, σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε πως η εταιρία του μέσα στο 2025 θα κυκλοφορήσει το διάδοχο μοντέλο του Cherokee, που καταργήθηκε πέρυσι.

Δεν θα είναι plug-in υβριδικό όπως τα Grand Cherokee 4xe και Wrangler 4xe αλλά θα είναι ήπιο υβριδικό, με τον Filosa να μην ανακοίνωσε εάν το μοντέλο θα πωλείται μονάχα στην αγορά των ΗΠΑ ή θα έρθει και στην Ευρώπη.
