Ο Max Verstappen παραδέχθηκε ότι σκέφτηκε το μέλλον του στη Formula 1 με τη Red Bull εν μέσω της αναταραχής που επικράτησε στην ομάδα στις αρχές του έτους, εξαιτίας της υπόθεσης Horner.
Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε το 2024 με κυρίαρχο τρόπο, αλλά οι επιτυχίες της Red Bull στην πίστα επισκιάστηκαν από το σκάνδαλο που αφορούσε τον επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner και τις εσωτερικές συγκρούσεις που δημιουργήθηκαν εξαιτίας αυτού. Το μέλλον του Verstappen βρέθηκε σε αμφιβολία μετά από τη σύγκρουση μεταξύ του πατέρα του, Jos Verstappen και του Horner, καθώς και την πιθανή αποχώρηση του Helmut Marko.

Ο 27χρονος έπρεπε επίσης να αντιμετωπίσει το γεγονός ότι η Mercedes εκδήλωσε δημόσια το ενδιαφέρον της για αυτόν, ενώ υπήρξαν πολλές φήμες για πιθανή μετακίνησή του στη γερμανική ομάδα. Ο Verstappen δήλωσε σχετικά:
Νομίζω ότι στη ζωή σου, κάθε χρόνο, περνάνε πάντα σκέψεις από το μυαλό σου όπως: Πόσο ακόμα θέλω να το κάνω αυτό; Πού θέλω να το κάνω; Πώς θέλω να το κάνω; Υπάρχουν πράγματα που συμβαίνουν στην προσωπική σου ζωή, φυσικά. Στην αγωνιστική σου ζωή, υπάρχουν πάντα καταστάσεις που πρέπει να αντιμετωπίσεις και να σκεφτείς. Αλλά αυτό είναι φυσιολογικό.
Γενικά, είμαι αρκετά χαλαρός με αυτά τα πράγματα, γιατί είναι πολύ σημαντικό να διαχωρίζεις την προσωπική σου ζωή από την αγωνιστική. Αλλά είναι φυσιολογικό να έχεις αυτές τις σκέψεις στο μυαλό σου για το τι θέλεις να κάνεις.

Ταυτόχρονα, δεν είμαι από αυτούς που παίρνουν πολύ δραστικές αποφάσεις. Και είμαι απλά πολύ χαρούμενος με την τωρινή μου κατάσταση. Είμαι πολύ πιστός στην ομάδα. Εκτιμώ, φυσικά, όλα όσα έχουν κάνει για μένα, από το να με πάρουν από την F3, να μου δώσουν θέση στη Formula 1 και να περάσουμε όλες αυτές τις συναισθηματικές στιγμές με τους βασικούς ανθρώπους της ομάδας.
Έτσι, όταν υπάρχουν δύσκολες στιγμές, είναι πολύ εύκολο να πεις αντίο ή να το αγνοήσεις. Αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ πιο σημαντικό να τις αντιμετωπίζεις, να προχωράς μαζί με την ομάδα και να εστιάζεις ξανά στην απόδοση και τη διασκέδαση.
Αυτό, στο τέλος, είναι το πιο σημαντικό. Αν δεν διασκεδάζεις, τότε δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσεις.
