Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεχίζει την υλοποίηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ, προχωρώντας σε νέα πίστωση προς τους δικαιούχους.
Σήμερα, Τετάρτη, θα καταβληθεί στους λογαριασμούς 748 δικαιούχων ποσό ύψους 1.264.939,29 ευρώ, σύμφωνα με τη 13η απόφαση έγκρισης πίστωσης. Από το συνολικό ποσό, 943.020,74 ευρώ αφορούν 649 φυσικά πρόσωπα, ενώ τα 321.918,55 ευρώ κατευθύνονται σε 99 νομικά πρόσωπα. Συνολικά, επιδοτούνται 760 ηλεκτρικά οχήματα.
Από την έναρξη του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ τον Ιούνιο του 2024, έχουν χορηγηθεί επιδοτήσεις συνολικού ύψους 45.712.230,44 ευρώ.
