Η FIA αποφάσισε να μην επιτραπεί η χρήση της ενεργής αεροδυναμικής στο Grand Prix του Μονακό της Formula 1, για λόγους ασφάλειας. Η FIA έλαβε την απόφαση με γνώμονα την ασφάλεια αφού έκρινε πως υπήρχε κίνδυνος τα μονοθέσια να γίνουν πολύ γρήγορα στην έξοδο του τούνελ, δεδομένων των περιορισμένων περιοχών διαφυγής. Έτσι κρίθηκε συνετό να παραλειφθεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των φετινών μονοθεσίων.

Η FIA έκρινε ότι η συγκεκριμένη πίστα δεν διαθέτει τμήματα που πληρούν τα κριτήρια για τη δημιουργία ζωνών ενεργοποίησης, καθώς απαιτείται ελάχιστη διάρκεια τριών δευτερολέπτων για τη λειτουργία, ενώ υπάρχουν ανησυχίες ότι η ενεργοποίηση της αεροδυναμικής σε ζώνες επιτάχυνσης και φρεναρίσματος θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τη σταθερότητα των μονοθεσίων.
Στο ίδιο Grand Prix θα επιτρέπεται η χρήση του “overtaking mode”, με ζώνη ενεργοποίησης στην τελευταία στροφή.
