Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε σε μια ακόμα πληρωμή δικαιούχων του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ. Πιο συγκεκριμένα, την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026, εγκρίθηκε η 15η κατά σειρά πίστωση, με την οποία μπήκαν στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων συνολικά 2.017.873,89 ευρώ.
Η μοιρασιά του συγκεκριμένου ποσού αφορά την επιδότηση συνολικά 1.120 ηλεκτρικών οχημάτων, εκ των οποίων τα 1.311.784,86 ευρώ αφορούσαν 858 ιδιώτες, και τα 706.089,03 ευρώ πιστώθηκαν σε 208 επιχειρήσεις και εταιρείες.
Από τον Ιούνιο του 2024, όταν και ξεκίνησε επίσημα ο τρίτος κύκλος του Κινούμαι Ηλεκτρικά, το συνολικό ποσό των ενισχύσεων που έχει καταβληθεί στους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων ανέρχεται πλέον στα 48.809.263,60 ευρώ.
