Video: Mercedes-Benz E-Class “Sorry” spot

Οι διαφημιστές σε μεγάλα κέφια! Πανέξυπνη διαφήμιση !!! Νέο σποτ για την Mercedes-Benz E-Class η οποία εφοδιάζεται με τον νέο προηγμένο σύστημα φρεναρίσματος Brake Assist System Plus (BAS +). “Sorry” και σίγουρα πρέπει να την δείτε!

Grand Prix Καναδά: Deja Vu Τουρκίας

Αν προτίμησες να απολαύσεις τις μελωδίες που παράγουν τα μονοθέσια, αντί για τον εκνευριστικό ήχο της βουβουζέλας, τότε σίγουρα δε το μετάνιωσες! Ένας πραγματικά απολαυστικός αγώνας εκτυλίχθηκε στη πίστα του Μόντρεαλ σήμερα που κράτησε σε κάθε στροφή την αγωνία στα ύψη! Κάποιες στιγμές πραγματικά αισθάνθηκα ότι βλέπω τον αγώνα της Κωνσταντινούπολης σε επανάληψη (αν εξαιρέσεις φυσικά την 8η στροφή) αλλά δεν ήταν σε καμία περίπτωση ανιαρός! Η πίστα του Καναδά που πέρυσι απουσίαζε από το καλεντάρι της F1 επανήρθε για να μας προσφέρει ευχάριστες συγκινήσεις αυτό το Σαββατοκύριακο! Φυσικά δεν ήταν χιονισμένη όπως στη περίοδο των δοκιμών, αλλά αυτό δεν μας στέρησε από το ζητούμενο, που δεν είναι άλλο από το θέαμα!

Η επιλογή των ελαστικών και οι αποφάσεις των ομάδων ήταν καθοριστικές και σε αυτό των αγώνα! Παρ’ολη την αίσθηση που υπήρχε ότι θα μπορούσαμε να δούμε σημαντικές αλλαγές στο πίνακα, μετά από αρκετές εναλλαγές στη κορυφή, ο Hamilton, αφού απέσπασε την Pole position χθες, κατάφερε να αποσπάσει τη πρώτη θέση του πίνακα. Η 13η νίκη του, αφού έκανε τη 12η στη Τουρκία, με τη Mclaren να γράφει το 1-2 στον σημερινό πίνακα με τον Button δεύτερο που έγραψε επιπλέον χρόνο 2.2 δευτερολέπτων και έδωσαν τη τρίτη θέση στον Fernando Alonso που έγραψε στο χρονόμετρο 9.2 επιπλέον δεύτερα. Τέταρτη θέση στο πίνακα για τον Sebastian Vettel της Renault με χρόνο κατά 37.8 δεύτερα μεγαλύτερο και η πέμπτη θέση ανήκει σήμερα στον Mark Webber που έγραψε 39.2 δεύτερα επιπλέον στα χρονόμετρα! Αναλυτικά τα αποτελέσματα καθώς και οι βαθμολογίες τόσο στο πρωτάθλημα των οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια. Μάλλον η σεζόν μόλις ξεκίνησε, δε συμφωνείς;

Επιτέλους: Βενζινάδικο στην Εγνατία οδό!

“Μία διυπουργική απόφαση και μία δημοπρασία χωρίζουν τους χρήστες της Εγνατίας οδού από τα… διόδια, τα οποία θα αρχίσουν να καταβάλλουν μέσα στο καλοκαίρι. Την ίδια ώρα, θέμα ημερών είναι, επιτέλους, η λειτουργία του πρώτου βενζινάδικου κατά μήκος της Εγνατίας οδού.Τα πρώτα διόδια που θα λειτουργήσουν είναι του Πολύμυλου, στην Κοζάνη, με κόστος 2,80 ευρώ. Ταυτόχρονα, θα αυξηθεί η τιμή των διοδίων των Μαλγάρων που θα φτάσουν στα 2,80 ευρώ από 2 ευρώ που είναι σήμερα. Η διαχείριση του συγκεκριμένου σταθμού διοδίων θα περάσει από το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ) στην «Εγνατία Οδός ΑΕ».Οπως σημειώνει ο αντιπρόεδρος και εντεταλμένος σύμβουλος της «Εγνατία Οδός ΑΕ», Γιάννης Τσακλίδης, στην εφημερίδα «Αγγελιοφόρος»,η διυπουργική απόφαση για τα διόδια του Πολύμυλου ετοιμάζεται, ενώ αναζητείται λύση προκειμένου να προχωρήσουν γρήγορα οι διαδικασίες για την πρόσληψη του προσωπικού που θα εργαστεί στο σταθμό. «Προσανατολιζόμαστε στο να προχωρήσουμε σε δημοπρασία, ώστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες. Επίσης, σχετικά με τα διόδια των Μαλγάρων εκκρεμεί σύμβαση με το ΤΕΟ προκειμένου να αναληφθούν από την εταιρία μας. Οι εργαζόμενοι των Μαλγάρων θα εξακολουθήσουν να είναι οι ίδιοι και τις δαπάνες του προσωπικού θα τις αναλάβει η »Εγνατία Οδός» μαζί με το σταθμό», αναφέρει ο κ. Τσακλίδης.

Βενζινάδικα
Μέχρι το τέλος Ιουνίου, εξάλλου, θα λειτουργήσει το πρώτο βενζινάδικο κατά μήκος της Εγνατίας οδού, το οποίο θα βρίσκεται στον Πλάτανο Ημαθίας. Σειρά θα πάρουν οι εργασίες για την κατασκευή κτιρίου εστίασης.Οπως υπογραμμίζει ο κ. Τσακλίδης, τις αμέσως επόμενες μέρες και πιθανώς στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας, η εταιρία θα προχωρήσει σε διαγωνισμό για την κατασκευή τριών σταθμών εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών. Ο ένας θα βρίσκεται δυτικά, στο Ελευθεροχώρι, στην Ηγουμενίτσα, και οι άλλοι δύο ανατολικά, στο Αρδάνιο, στον Εβρο, και στο Σώστη, μεταξύ Ξάνθης και Κομοτηνής.”

Grand Prix Montreal: Ο Hamilton στη Pole

Με μειωμένο το ενδιαφέρον του κόσμου, τόσο λόγο World Cup, όσο και λόγο της ώρας εξελίχθηκε ο σημερινός αγώνας στη πίστα του Μόντρεαλ, στον όχι και τόσο παγωμένο Καναδά. Και μιας και έβλεπες μπάλα την ώρα που ο Hamilton κατακτούσε τη Pole, άσε με να σου πω εν συντομία τι έχασες σήμερα! Εντάξει, το βασικό στο είπα ήδη, αφού ο οδηγός της McLaren-Mercedes με χρόνο 1:15.105 άφησε δεύτερο τον Mark Webber που έγραψε χρόνο 1:15.373 και ακολούθησε ο Sebastian Vettel με 1:15.420! Τέταρτη η Ferrari με τον Fernando Alonso να γράφει 1:15.435 στο χρονόμετρο και η πρώτη πεντάδα έκλεισε με τον Jenson Button επίσης απο τη McLaren-Mercedes που τερμάτισε με 1:15.520! Δεν θα δούμε επομένως αύριο τη RedBull στη Pole για πρώτη φορά για το 2010. Αυτό από μόνο του κάνει τον αυριανό αγώνα να αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Μέχρι αύριο το βράδυ που θα δεις και πάλι… μπάλα, ρίξε μια ματιά στους χρόνους που έγραψαν οι πιλότοι των μονοθέσιων και συντονίσου ξανά στο AutoBlog για να μη χάσεις τις εξελίξεις!

Grand Prix Montreal: Live Chat @ AutoBlog

Live Chat για το Grand Prix του Montreal στη σελίδα του AutoBlog. Για δεύτερη συνεχόμενη φορά δοκιμάζουμε το chat που χρησιμοποιήσαμε στον αγώνα της Κωσταντινούπολης και που σου είχε αφήσει θετικές εντυπώσεις! Σήμερα και αύριο θα μπορείς να συνδεθείς στο chat από νωρίς.

BP: Μη σπαταλάτε άσκοπα πετρέλαιο

Η BP δε χάνει ούτε στιγμή το χιούμορ της και μας υπενθυμίζει με κάθε ευκαιρία ότι δε πρέπει να σπαταλάμε ούτε σταγόνα πετρελαίου άσκοπα! Τα σχόλια όλα δικά σου…

Πως να εκδικηθείς το αφεντικό σου

Έμαθες ότι το αφεντικό σου σκέφτεται να σε απολύσει και προτιμάς να αποχωρήσεις απο την εταιρία με στυλ και ταυτόχρονα να τον εκδικιθείς που σε αφήνει άνεργο σε μια τόσο δύσκολη οικονομικά περίοδο; Κάνε ότι έκανε και η 23χρονη φίλη μας απο τη Καλοφόρνια! Τσίμπα τη Ferrari του και αναποδογύρισέ τη… κατά λάθος! Όπως και να το κάνουμε, ήταν πολλά τα άλογα, δύσκολη η στροφή και μεγάλος ο πειρασμός! Το πήρε αμάξι και το γύρισε φυσαρμόνικα! Πέρα απο τη πλάκα, ακόμα και αν δε σκεφτόταν το αφεντικό της να την απολύσει, μάλλον δεν της έμειναν και πολλές μέρες στην εταιρία…

Bugatti Veyron από πακέτα τσιγάρων

Ο 22χρονος Sun Yonggan, φοιτητής απο τη Κίνα, μαζί με τους τέσσερις συγκάτοικούς του, κατάφεραν να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο απο πακέτα τσιγάρων για να περάσουν το δικό τους μήνυμα κατά του καπνίσματος. Κι επειδή δε θα μπορούσαν να φτιάξουν ότι κι ότι, επέλεξαν το σχήμα της Bugatti Veyron για το έργο τους! Αφού λοιπόν συγκέντρωσαν 10280 άδεια πακέτα τσιγάρων, έβαλαν τα σχέδια της Veyron πάνω στο τραπέζι και ξεκίνησαν τη χαρτοκολλητική! Το αποτέλεσμα ήταν ένα ομοίομα που ζυγίζει κάτι περισσότερο απο 300 κιλά και αυτό γιατι το μοντέλο του έχει ακομα και… ηλεκτροκινητήρα! Όταν συνδιάζεις ελεύθερο χρόνο με οικολογική συνείδηση μπορείς να μεγαλουργίσεις! Ελπίζω μόνο τα πάνω απο 205000 τσιγάρα να μη τα χαν καπνίσει αυτοί πιο πριν μόνοι τους!

Susie Stoddart και Mercedes-Benz E63 AMG Estate. Σχέση πάθους

Εικοσιεπτάχρονη, Σκωτσέζα, κούκλα και πάνω από όλα ξέρει να οδηγεί. Ο λόγος για την Susie Stoddart, οδηγό της Mercedes στο Γερμανικό πρωτάθλημα τουρισμού (DTM) όπου για διαφημιστικούς σκοπούς οδηγεί πέρα από τα όρια την Mercedes-Benz E63 AMG Estate. Να σου θυμίσω επί της ευκαιρίας ότι η Mercedes-Benz E63 AMG Estate εφοδιάζεται με τον V8 6.3 λίτρων κινητήρα των 525 ίππων με 63 κιλά ροπή. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Καλό το video αλλά θα ήθελα περισσότερα πλάνα της Susie. Δε συμφωνείς;

Spy Photos: Land Rover LRX

Οι δοκιμές εξέλιξης του νέου Land Rover LRX καλά κρατούν. To αυτοκίνητο φωτογραφήθηκε ξανά και είναι βαριά καμουφλαρισμένο με τους Βρετανούς θέλοντας να κρύψουν όσο περισσότερο γίνεται τις σχεδιαστικές γραμμές του μοντέλου, να τοποθετούν αυτό το ειδικό αυτοκόλλητο ακόμη και στα πίσω παράθυρα και στο πίσω παρμπρίζ ώστε να μας μπερδέψουν. Τα πίσω φωτιστικά σώματα φαίνεται ότι είναι τεχνολογίας LED ενώ για πρώτη φορά η Land Rover θα βγάλει προσθιοκίνητο μοντέλο αφού το LRX θα είναι διαθέσιμο και σε δικίνητη έκδοση. Το επίσημο ντεμπούτο του αναμένεται να γίνει στο Σαλόνι του Παρισιού τον Σεπτέμβριο ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν μέσα στο 2011 με τιμή γύρω στα €35.000.