
Η Άννα σύνδεσε το αυτοκίνητό της με την ηλεκτρική παροχή, για να το φορτίσει στη διάρκεια της νύχτας. Δεν κυκλοφορούσαν πολλά Ι.Χ. της συγκεκριμένης μάρκας στους δρόμους, αλλά η δημοτικότητά τους αυξανόταν μέρα με την ημέρα: ήταν “πράσινα”, είχαν πολύ χαμηλή ενεργειακή κατανάλωση και αμελητέα τέλη κυκλοφορίας. Και, για σκέψου, δεν είχαν κατασκευαστεί στη Γερμανία ή την Ιταλία, αλλά στη Πτολεμαΐδα!
Το παραπάνω σενάριο μπορεί να ακούγεται, σήμερα, εξωπραγματικό, αλλά αναμένεται να γίνει πραγματικότητα σε κάποια χρόνια, αν ευοδωθεί το φιλόδοξο όραμα μιας ομάδας ανθρώπων από διάφορες περιοχές της Ελλάδας: επιστημόνων με έδρα τη Λάρισα, τοπικών αρχόντων της Πτολεμαΐδας, στελεχών του Κέντρου Τεχνολογικής Έρευνας Θεσσαλίας και συνεργατών τους.
Άλλωστε, οι συνθήκες στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία είναι πλέον ευνοϊκότερες για ένα τέτοιο εγχείρημα: η -αρχικά διστακτική- αγορά “ζητάει” περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (μόνο στη Γερμανία υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορούν 1.000.000 τέτοια μέχρι το 2020 και στη Γαλλία άλλα 2.000.000), ενώ έδαφος κερδίζουν οι μικρότερες γραμμές συναρμολόγησης/παραγωγής οχημάτων…..