Εξελίξεις για τα δικαιώματα της F1 στον Alpha

Οι συζητήσεις δίνουν και παίρνουν, τa meeting συνεχίζονται, τα ποσά είναι μεγάλα και τα συμβόλαια με μεγαλύτερη διάρκεια από ότι φανταζόμαστε. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν αυτή και την επόμενη σεζόν της F1 να μεταδίδεται ζωντανά απο τη τηλεόραση του Alpha. Στη συμφωνία περιλαμβάνεται και ο αγώνας της Μαλαισίας. Κατά πάσα πιθανότητα, παρουσιαστές θα παραμείνουν οι ίδιοι (Πουρναράκης, Σεϊτανίδης, Σκλαβούνου). Δεν έχει γίνει καμία επίσημη ανακοίνωση ακόμα, αλλά να είσαι σίγουρος ότι θα το μάθεις πρώτος μένοντας συντονισμένος στο autoblog.

Στον Alpha οι αγώνες της F1; [Ανανεωμένο]

Οι φήμες οργιάζουν για μια ακόμα φορά και πλέον θέλουν τον Alpha να παίρνει τα δικαιώματα για τους αγώνες της F1 αυτή τη σεζόν. Επαναλαμβάνω ότι προς το παρόν αυτό είναι απλώς μια φήμη και μόλις επιβεβαιωθεί ή βγει επίσημη ανακοίνωση (όπως περιμένουμε) θα είσαι ο πρώτος που θα το μάθει! Το σίγουρο είναι ότι δε θα μας αφήσουν σε ησυχία και αυτή τη βδομάδα με το θρίλερ των δικαιωμάτων. Σίγουρα το WebTV δε μπορεί να αποτελέσει λύση και πραγματικά ελπίζω όποιος τα πάρει να μπορέσει να μεταδώσει τον επόμενο αγώνα με σοβαρότητα και σεβασμό προς τον τηλεθεατή! Παρακολουθούμε το θέμα απο χθες που πήραμε τη πληροφορία και θα επανέλθουμε μόλις υπάρξει κάτι νεότερο!

Ανανέωση.

Οι εξελίξεις είναι πολύ ευχάριστες και κατα πολύ μεγάλο ποσοστό ο alpha θα πάρει τα δικαιώματα και για τον αγώνα της Μαλαισιας. Υπομονή, ίσως και το βράδυ θα έχουμε επίσημη απάντηση. Αλλιώς αύριο θα έχουμε σίγουρα κάποια επίσημη ενημέρωση.

Πέντε μέρες κλειστή η Ε.Ο. Τρίπολης-Πύργου

Κι άλλη ταλαιπωρία για τους οδηγούς που θέλουν να διασχίσουν την Εθνική οδό Tρίπολης-Πύργου, αφού για πέντε μέρες θα παραμείνει κλειστή λόγω κατολισθήσεως μεγάλου όγκου πετρών. Η κυκλοφορία θα γίνεται από παρακαμπτηρίους και στα σημεία εκτροπής της κυκλοφορίας έχουν τοποθετηθεί σημάνσεις.

Επίσημο. Hennessey Venom GT

Αν και το περιμέναμε στη Γενεύη, η Hennessey Performance σήμερα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πραγματικές φωτογραφίες και video από τον νέο supercar Venom GT. Βασισμένο πάνω στην Lotus Exige S το Βρεταννικό supercar φορά τον LS9 V8 biturbo 6.2 λίτρων της Corvette ZR1 ο οποίος μπορεί να αποδώσει 725, 1000 και 1200 άλογα ανάλογα με την έκδοση! Χάρη στην εκτενή χρήση carbon το αυτοκίνητο ζυγίζει λιγότερο από 1.071 κιλά και στην έκδοση με τα 1200 άλογα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2.4 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 440 χλμ/ώρα (Bye Bye Bugatti Veyron). Αν αυτό δεν σας ενθουσίασε θα σας πω ότι τα 0-160 χλμ/ώρα τα κάνει τα 5.3 δευτερόλεπτα, τα 0-240 χλμ/ώρα σε 8.9 δευτερόλεπτα και τα 0-320 χλμ/ώρα σε 14.3 δευτερόλεπτα! Δεν μπορείτε να πείτε, γρήγορο φαίνεται ! :P

Για να φρενάρει το supercar διαθέτει carbon δίσκους 15″ με 6πίστονες δαγκάνες Brembo μπροστά και 14″ με 4πίστονες δαγκάνες Brembo πίσω. To 6-τάχυτο κιβώτιο είναι της Ricardo ενώ το traction control και οι αναρτήσεις ρυθμίζονται πλήρως. Η παραγωγή του θα περιοριστεί στις 10 μονάδες τον χρόνο και ήδη 4 από αυτά έχουν ήδη πουληθεί με την έκδοση των 1000 ίππων να κοστίζει $600,000 (€444.860). Φωτογραφίες, video καθώς και ένα αναλυτικό δελτίο τύπου στη συνέχεια.

Video. Ο Lewis Hamilton συνελήφθη στην Μελβούρνη για υπερβολική ταχύτητα

Φαίνεται ότι o Lewis Hamilton ήθελε να δείξει και τις οδηγικές του ικανότητες και εκτός του Albert Park αλλά για κακή του τύχη τον συνέλαβαν αστυνομικοί της Μελβούρνης αφού μετά τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής που μας πέρασε αποφάσισε να πάρει μια Mercedes-Benz C63 AMG και να κάνει μια “γρήγορη” βόλτα γύρω από την λίμνη του Albert Park αλλά οι αστυνομικοί τον συνέλαβαν για παραβίαση των ορίων ταχύτητας. Ο ίδιος ο Hamilton σε δηλώσεις που έκανε αναφέρει ότι : “Το απόγευμα της Παρασκευής οδήγησα με παραπάνω ενθουσιασμό, με αποτέλεσμα να με σταματήσει η αστυνομία. Ότι έκανα ήταν ανόητο και θέλω να ζητήσω συγγνώμη γι’ αυτό.” Ενα video από την σύλληψη του στη συνέχεια.

Ford Focus RS500

Αν και οι 4 ημέρες δεν πέρασαν, η Ford αποφάσισε να παρουσιάσει σήμερα το Focus RS500 λόγω “μεγάλου ενδιαφέροντος” όπως λέει στην σχετική ιστοσελίδα. Η νέα γρήγορη έκδοση του Focus είναι και αυτή προσθιοκίνητη και φορά τον γνωστό 2.5 λίτρων 5κύλινδρο κινητήρα που στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 350 άλογα με 46 κιλά ροπής διαθέσιμα από τις 2.500 σ.α.λ.

Οι μηχανικοί της Ford για να αυξήσουν κατά 15% την ιπποδύναμη και κατά 4.5% την ροπή σε σχέση με το “απλό” RS επαναπρογραμμάτισαν τον εγκέφαλο, τοποθέτησαν μεγαλύτερο intercooler, άλλαξαν το σύστημα εισαγωγής με ποιο ελεύθερο φίλτρο, τοποθέτησαν μεγαλύτερης διαμέτρου εξάτμιση ενώ αλλαγές δέχτηκε η κυλινδροκεφαλή, η αντλία καύσιμου και οι μπιέλες ώστε να αντέξουν το μεγαλύτερο φορτίο. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 5.6 δευτερόλεπτα (0.3 δευτερόλεπτα γρηγορότερο από το RS) ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 265 χλμ/ώρα.

Η παραγωγή του θα περιοριστεί σε 500 μονάδες και κάθε Focus RS500 θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε μαύρο ματ χρώμα με μαύρες ζάντες 19″ και κόκκινες δαγκάνες. Στο εσωτερικό θα ξεχωρίζει το ειδικό σήμα στην κεντρική κονσόλα που θα γράφει το ID number ενώ τα αγωνιστικά bucket καθίσματα της Recaro προσφέρουν την απαραίτητα πλευρική στήριξη στους επιβάτες του. Το Focus RS500 έχει διανύσει πάνω από 10.000 χλμ στην πίστα του Nurburgring με τους ανθρώπους της Ford να λένε με υπερηφάνεια ότι “γράφει” χρόνους κοντά στα 8 λεπτά.

Η παραγωγή του θα ξεκινήσει τον Μάιο και θα είναι διαθέσιμο σε 20 Ευρωπαϊκές χώρες. Η επίσημη παρουσίαση του θα γίνει στις 9 Απριλίου στην έκθεση της Λειψίας στην Γερμανία. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.

Video. Grand Prix Special – Ferrari Box

Ένα πολύ ωραίο video έδωσε η Ferrari μέσω του επίσημου καναλιού της στο Youtube. Σε αυτό ο Diego Loverno, επικεφαλής της Scuderia F1 για την οργάνωση των αγώνων μας δείχνει πως είναι το Ferrari box κατά την διάρκεια του αγώνα. Πραγματικά πρώτη φορά βλέπω τέτοιο video και αξίζει να το δείτε ολόκληρο.

Ανοίγουν τη Μ.Πέμπτη τα Τέμπη και ξανακλείνουν τη Δευτέρα 12 Απριλίου

Σύμφωνα με τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Ρέππα τα Τέμπη θα ανοίξουν την Μεγάλη Πέμπτη 2 Απριλίου και θα κλείσουν ξανά την Δευτέρα 12 Απριλίου ώστε να διευκολυνθούν οι εκδρομείς του Πάσχα. Οι εργασίες οι οποίες έχουν ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό θα έχουν τελειώσει στα μέσα Μαΐου όπου θα δοθεί σε κυκλοφορία ξανά ο δρόμος.

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο “made in Greece”

Η Άννα σύνδεσε το αυτοκίνητό της με την ηλεκτρική παροχή, για να το φορτίσει στη διάρκεια της νύχτας. Δεν κυκλοφορούσαν πολλά Ι.Χ. της συγκεκριμένης μάρκας στους δρόμους, αλλά η δημοτικότητά τους αυξανόταν μέρα με την ημέρα: ήταν “πράσινα”, είχαν πολύ χαμηλή ενεργειακή κατανάλωση και αμελητέα τέλη κυκλοφορίας. Και, για σκέψου, δεν είχαν κατασκευαστεί στη Γερμανία ή την Ιταλία, αλλά στη Πτολεμαΐδα!

Το παραπάνω σενάριο μπορεί να ακούγεται, σήμερα, εξωπραγματικό, αλλά αναμένεται να γίνει πραγματικότητα σε κάποια χρόνια, αν ευοδωθεί το φιλόδοξο όραμα μιας ομάδας ανθρώπων από διάφορες περιοχές της Ελλάδας: επιστημόνων με έδρα τη Λάρισα, τοπικών αρχόντων της Πτολεμαΐδας, στελεχών του Κέντρου Τεχνολογικής Έρευνας Θεσσαλίας και συνεργατών τους.

Άλλωστε, οι συνθήκες στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία είναι πλέον ευνοϊκότερες για ένα τέτοιο εγχείρημα: η -αρχικά διστακτική- αγορά “ζητάει” περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (μόνο στη Γερμανία υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορούν 1.000.000 τέτοια μέχρι το 2020 και στη Γαλλία άλλα 2.000.000), ενώ έδαφος κερδίζουν οι μικρότερες γραμμές συναρμολόγησης/παραγωγής οχημάτων…..

Το εσωτερικό του Kia Magentis

Τα πρώτα σκίτσα από το εσωτερικό του νέου Magentis έδωσε στη δημοσιότητα η Kia. Σε αυτά φαίνεται ότι το εσωτερικό είναι στραμμένο γύρω από τον οδηγό και ξεχωρίζει ο πίνακας οργάνων και η μεγάλη LCD οθόνη πάνω από τους διακόπτες του κλιματισμού. Με μεγαλύτερο μέγεθος από τον προκάτοχο του, το νέο Magentis θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Νέας Υόρκης την επόμενη εβδομάδα και θα είναι διαθέσιμο με 4 κινητήρια σύνολα, έναν 2.4 λίτρων, έναν 2.0 λίτρων, έναν υπερτροφοδοτούμενο 2.0 λίτρων και πιθανότατα με έναν 1600αρη. Στην Ευρώπη αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του την άνοιξη του 2011.