
Έφυγε ο Jeremy Clarkson, είναι σχεδόν βέβαιο πως θα φύγουν οι James May και Richard Hammond, έφυγε τώρα και ο κύριος παραγωγός του Top Gear, Andy Wilman, άρα τι μένει στο BBC από το Top Gear που όλοι αγαπήσαμε; Τίποτα; Πως το BBC θα συνεχίσει μια εκπομπή χωρίς τα τέσσερα κύρια μέλη μιας ομάδας; Όπως και να έχει, BBC είναι. Θα ζυγίζει τι το συμφέρει να κάνει και θα πράξει αναλόγως.
Η είδηση σήμερα είναι πως με email του, ο Andy Wilman ανακοινώνει πως αποτελεί και αυτός παρελθόν από το Βρετανικό Κρατικό Κανάλι. Στο email του ο Wilman, που μπορείς να το βρεις ολόκληρο στη συνέχεια, μιλά για τα 13 χρόνια πορείας του Top Gear, επιβεβαιώνοντας πως το BBC θα συνεχίσει την εκπομπή, με όσο από το τωρινό προσωπικό θελήσει να παραμείνει.













