Honda-S660-Mugen-5

Λίγο μετά την επίσημη παρουσίαση του νέου Honda S660, ο ιαπωνικός βελτιωτικός οίκος Mugen παρουσίασε ένα αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο κάνει το roadster αρκετά πιο επιθετικό.


Αυτό αποτελείται πρόσθετο σπόιλερ στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, νέα μάσκα, πλαϊνές ποδιές, πίσω αεροτομή, σκουρόχρωμα πίσω φωτιστικά σώματα, και hardtop κάλυμμα, αντί για το εργοστασιακό υφασμάτινο.

Honda-S660-Mugen-10

Στο εσωτερικό, η Mugen τοποθετεί νέα πατάκια, carbon ή χρωμιωμένο κάλυμμα για το κάλυμμα του εσωτερικού καθρέφτη, ενώ από carbon είναι και ο λεβιές ταχυτήτων. Τέλος, στο κατάλογο της υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 15 ή 16 ιντσών, σπορ αμορτισέρ, απολήξεις της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι, βελτιωμένα φρένα, φίλτρο λαδιού υψηλής απόδοσης, πλαίσιο πινακιδών κυκλοφορίας από carbon και πολλά άλλα.

Honda S1000 Type-R2

Από την άλλη, ο Ούγγρος X-Tomi δημιούργησε μια rendering φωτογραφία της Type R έκδοσης του αυτοκινήτου, η οποίο θα βασίζεται στο S660, η οποία πιθανόν να ονομαστεί την S1000, αφού θα φορά έναν 1.000αρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 130 ίππων. Θα συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με το S1000 που θα πωλείται στις παγκόσμιες αγορές από τις αρχές του 2016, να έχει μεγαλύτερο πίσω άξονα κατά 60 mm, ώστε το αυτοκίνητο να φορέσει μεγαλύτερους τροχούς με φαρδύτερα ελαστικά, έτσι ώστε να αυξηθούν τα επίπεδα πρόσφυσης, διαχειρίζονται καλύτερα την υψηλότερη απόδοση του κινητήρα.

Να θυμίσω πως το S660 φορά έναν τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 660 κ.εκ. που αποδίδει 63 άλογα και συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων – CVT.