Massa: Τα νέα ελαστικά δουλεύουν καλύτερα

5

Felipe Massa

Το τεστ νέων οδηγών ολοκληρώθηκε χθες, με την Ferrari να μην εντυπωσιάζει με τους χρόνους της. Αυτό βέβαια δεν μας λέει και πολλά, αφού οι ομάδες δοκίμαζαν συνεχώς νέα πράγματα στα μονοθέσιά τους, ενώ δεν ξέρουμε και τα φορτία καυσίμων των οδηγών. Ο καλύτερος χρόνος του τριημέρου ήρθε από τον δοκιμαστή Davide Rigon, ο οποίος ήταν οριακά ταχύτερος από τον Felipe Massa την τρίτη και τελευταία μέρα του τεστ, 7 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον χρόνο του πρωταθλητή Sebastian Vettel, με την RB9.

Οι επίσημοι οδηγοί των ομάδων είχαν την ευκαιρία να αξιολογήσουν τα νέα ελαστικά της Pirelli και όχι νέα εξαρτήματα ή να κάνουν αλλαγές στο set-up του μονοθεσίου, με τον Massa να δηλώνει ευχαριστημένος από αυτά, με εξαίρεση τη νέα σκληρή γόμα, η οποία ίσως να είναι πιο σκληρή απ’ όσο θα ήθελε ο Βραζιλιάνος.

Κατά τη γνώμη μου, αυτά τα ελαστικά λειτουργούν καλύτερα, τουλάχιστον σε σύγκριση με αυτά που είδαμε στον αγώνα εδώ. Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών, κανείς δεν αντιμετώπισε πρόβλημα και από την άποψη της ασφάλειας, αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα.

Η πρωτότυπη σκληρή γόμα φάνηκε πολύ σκληρή για να τρέξουμε με αυτή σε αγώνα. Πιστεύω πως στους επόμενους αγώνες θα μπορούσαμε να πάμε σε πιο μαλακές επιλογές γομών, επειδή μπορούν να λειτουργήσουν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Η θερμοκρασία έχει σημαντική επίδραση στο αυτοκίνητό μας και για παράδειγμα, στον αγώνα εδώ δεν μας βοήθησε, αλλά ας περιμένουμε να δούμε τι θα συμβεί στην Ουγγαρία, όπου περιμένουμε θερμότερες συνθήκες.

Η F138 είναι από τα καλύτερα μονοθέσια του grid στην διαχείριση των ελαστικών. Όταν όμως οι θερμοκρασίες οδοστρώματος είναι χαμηλές, έχει πρόβλημα στο να τα φέρει στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Ο τρίτος οδηγός της Scuderia, Davide Rigon, αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματός του στην βελτίωση του set-up, ώστε το μονοθέσιο να συνεργάζεται καλύτερα με τα νέα ελαστικά.

Ελπίζω όλες οι εργασίες που κάναμε, να έχουν δώσει στην ομάδα ορισμένα χρήσιμα στοιχεία και ίσως, κάποια που να χρησιμοποιηθούν για να προετοιμαστούμε καλύτερα στους επόμενους αγώνες. Για μια ακόμη φορά, δεν ασχοληθήκαμε με τους χρόνους και δεν κάναμε μεγάλες αλλαγές (στο μονοθέσιο). Αντ’ αυτού, επικεντρωθήκαμε στην προσαρμογή του set-up με βάση τα νέα ελαστικά. Τώρα, αυτές οι πληροφορίες θα πρέπει να μεταβιβαστούν στους συναδέλφους μας στον εξομοιωτή.

Αυτή τη στιγμή, η Ferrari δεν έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, ούτε σε ρυθμό αγώνα, ούτε σε ρυθμό δοκιμαστικών και εάν θέλει ο Fernando Alonso να κατακτήσει το πρώτο του πρωτάθλημα με την ιστορική ομάδα, θα πρέπει να βελτιωθεί το μονοθέσιο σε πολλούς τομείς. Το κυριότερο πρόβλημα βρίσκεται στην αεροδυναμική απόδοση της F138, η οποία δεν παράγει τα απαιτούμενα ποσά κάθετης δύναμης, με τους μηχανικούς στο Maranello να δουλεύουν ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση. Βέβαια, τα τελευταία χρόνια η Ferrari δεν συγκαταλέγεται στις ομάδες που βελτιώνουν αισθητά το μονοθέσιο τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Sound Video: Μια Lamborghini Aventador πετάει φλόγες μέσα σε τούνελ

Lamborghini Aventador

Ακόμα μία Lamborghini Aventador που γίνεται… φλογοβόλο, συγκεκριμένα είναι μια βελτιωμένη Aventador από την LB Performance! Μπορεί τώρα να τη δούμε και να την ακούσουμε εν κινήσει, αλλά ο οδηγός αποφασίζει να πετάξει μερικές φλόγες όταν βρίσκεται μέσα σε τούνελ, κάτι που σημαίνει ότι ο ήχος είναι ακόμα πιο δυνατός, καθώς ο ήχος εγκλωβίζεται! Νομίζω πως θα πρέπει να πατήσει το play αφού έχεις δυναμώσεις τα ηχεία σου!

H Alfa Romeo καθυστερεί την ανανέωση του στόλου της για χάρη της πίσω κίνησης;

alfa-romeo-gloria-concept-8

Κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει με το γεγονός πως οι ιταλικές φίρμες έχουν αργήσει λίγο να παρουσιάσουν αντικαταστάτες για κάποια από τα βασικά τους μοντέλα. Δείτε την Fiat με το Punto (Grande Punto ή Punto Evo όπως θέλετε πείτε το), την Lancia με την Delta και την Alfa Romeo με την 159, την Mito, τον αντικαταστάτη της 166 που ποτέ δεν είδαμε κ.ο.κ. Μιλώντας για την Alfa Romeo, οι πληροφορίες μέχρι πριν λίγες μέρες έλεγαν πως του χρόνου θα βλέπαμε επιτέλους τον αντικαταστάτη της 159. Ένα προσθιοκίνητο sedan, βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα του Dodge Dart…

Από ότι φαίνεται, κάθε μία από τις δηλώσεις στις προηγούμενες δύο προτάσεις θα αλλάξουν. Δεν θα δούμε την νέα 159 του χρόνου. Η παρουσίαση μάλλον θα καθυστερήσει έναν ακόμα χρόνο τουλάχιστον, δηλαδή μιλάμε για το 2015 και αν! Ο λόγος για αυτή τη σημαντική καθυστέρηση, όπως είδαμε εχθές με το Chevrolet Cruze, είναι ότι η Alfa Romeo ετοιμάζει μία εξαιρετικά σημαντική αλλαγή στα μηχανικά του μοντέλου. Σκέφτεται σοβαρά να υιοθετήσει ξανά την πίσω κίνηση! Σύμφωνα με πληροφορίες του Βρετανικού CAR, ο Marchionne θέλει τα sedan και τα sport μοντέλα της Alfa Romeo να έχουν την κίνηση πίσω. Και αυτό είναι μονάχα ένα μέρος του σχεδίου. Ο Marchionne θέλει επίσης να αλλάξει προσανατολισμό στη μάρκα. Με το τωρινό line-up της Alfa Romeo, η ιταλική φίρμα έχει θέσει ως αντιπάλους την VW και άλλες mainstream μάρκες. Ο CEO του Group θέλει την Alfa Romeo να κονταροχτυπιέται με την BMW και την Mercedes-Benz… μεταξύ άλλων. Πως θα το κάνει αυτό;

Αναδιοργανώνοντας ριζικά την φίρμα, ξεκινώντας από τον στόλο της. Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο, μοντέλα όπως η MiTo και η Giulietta να μην έχουν αντικαταστάτη και να σταματάει η παραγωγή τους περί το 2015. Να παρατήσει η Alfa Romeo την κατηγορία των hatchbacks δηλαδή. Αν γίνει κάτι τέτοιο, ο στόλος της ιστορικής εταιρίας, θα αποτελείται αποκλειστικά από την 4C, ένα νέο –πιο προσιτό από την 4C- cabrio που θα μοιράζεται την πλατφόρμα του Mazda MX-5, ένα μικρό crossover, ένα μικρό SUV, τον αντικαταστάτη της 159 –πιθανότατα με το όνομα Giulia- και ένα πολυτελές μεγάλο sedan που θα χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα της Maserati Ghibli. Πληροφορίες θέλουν μάλιστα τον Marchionne να επιθυμεί διακαώς κινητήρες Ferrari για την Alfa Romeo. Δεν ξέρω αν θα είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένοι από αυτήν ή απλά η Ferrari και η Alfa Romeo θα συνεργαστούν επίσημα για την δημιουργία μίας σειράς κινητήρων αλλά όποια μορφή και να έχει αυτή η συνεργασία, φαίνεται να είναι οριστική.

Με το σχέδιο αυτό, ο Marchionne και οι σύμβουλοί του θέλουν να επεκτείνουν τις πωλήσεις της AR από τα 100.000 κομμάτια που είναι μέχρι τώρα στα 300.000 κομμάτια ετησίως. Είναι προφανές πως το όραμα του Marchionne για την Alfa Romeo είναι αυτό μίας high end φίρμας που θα συνεργάζεται με τα καλύτερα ονόματα από την Ιταλία (βλ Ferrari και Maserati) και θα προσπαθήσει να βγάλει από πάνω της την mainstream “ρετσινιά”. Αλλά δεν ξέρω πως θα το κάνει αυτό σε μία παγκόσμια οικονομία που δεν φαίνεται να βγαίνει από το τούνελ και μάλιστα χωρίς μικρά, προσιτά hatchbacks. Συνυπολογίστε και την σημαντική καθυστέρηση στην παρουσίαση των μοντέλων της εταιρίας που θα προκληθεί από αυτή τη δραστική αλλαγή σχεδίων και για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω τι θα κάνει η AR μέχρι τα τέλη του 2015-αρχές 2016 που τοποθετείται η παρουσίαση του πρώτου μοντέλου της «νέας» Alfa Romeo. Ελπίζω να ξέρει τι κάνει ο Marchionne και το συμβούλιό του…

OnBoard Video: Βόλτα με μια McLaren MP4-12C στο Donington

McLaren MP4-12C

Η McLaren MP4-12C είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, τόσο στην ευθεία, όσο και μέσα στη πίστα. Τώρα, θα δούμε το βρετανικό SuperCar να κινείται ταχύτατα μέσα σε μια γνώριμη βρετανική πίστα: το Donington Park!

Αφού δεν μπορούμε να είμαστε εμείς στη θέση του συνοδηγού ή ακόμα καλύτερα του οδηγού, ας περιοριστούμε να ζήσουμε ένα μικρό μέρος τής εμπειρίας μέσω κάμερας που βρίσκεται στο εσωτερικό.

VW Golf 7 GTI by HG Motorsport με 308 άλογα [w/video]

golf-7-gti-tuned-to-over-300-ps-and-400-nm-by-hg-motorsport-video-photo-gallery-63556-7

Το Golf GTI, ανεξαρτήτως γενιάς, είναι το αγαπημένο παιδί των βελτιωτών… ιδιαίτερα των γερμανικών οίκων.

Έτσι, με την παρουσίαση της νέας γενιάς Golf GTI, η HG Motorsport έπιασε δουλειά ώστε να μας παρουσιάσει τώρα 3 πακέτα βελτίωσης με διαρκώς αυξανόμενες ιπποδυνάμεις. Με το πρώτο πακέτο, ο κινητήρας που υπό νορμάλ συνθήκες απέδιδε 230 άλογα και 350Nm ροπής, βγάζει 263 άλογα και 376Nm. Το πακέτο περιλαμβάνει carbon εισαγωγή, νέα εξάτμιση και μεγαλύτερο intercooler. Αν σαν ιδιοκτήτης, θέλεις και επαναπρογραμματισμό της ECU, τότε πας στο δεύτερο πακέτο, στο οποίο ο κινητήρας αποδίδει 289 άλογα και 405Nm ροπής ενώ με περαιτέρω refinement του προγράμματος, τα νούμερα ανεβαίνουν ελαφρώς σε 302 άλογα και 444Nm.

Το τρίτο πακέτο, που όσο και να το έψαξα δεν μπόρεσα να βρω τι περιλαμβάνει, δίνει 6 άλογα παραπάνω και ρίχνει την ροπή στα 435Nm… ναι, είμαι τόσο έκπληκτος όσο εσείς… Αν εξαιρέσουμε πάντως το πρώτο υπό-στάδιο του δεύτερου σταδίου που δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει και το τρίτο στάδιο που είναι απλά περίεργο αφού το κέρδος σε ιπποδύναμη δεν δικαιολογεί την απώλεια σε ροπή, τα νούμερα είναι υποσχόμενα, με δεδομένο τον ελάχιστο χρόνο που έχει σε κυκλοφορία το μοντέλο. Μάλλον είναι ασφαλές να υποθέσουμε πως έχουμε πολλά ακόμα να δούμε.

Όχι πολύ διαφορετικά τα νέα ελαστικά, λέει ο Vettel

F1 Grand Prix of Great Britain - Previews

Μετά από την ολοκλήρωση των δοκιμών νέων οδηγών στο Silverstone, οι ομάδες καλούνται ν’ αναλύσουν τα δεδομένα που πήραν από τα νέα εξαρτήματα που τοποθέτησαν στα μονοθέσιά τους, όπως φυσικά και από τα νέα ελαστικά τής Pirelli, τα οποία θα δούμε ξανά στο Ουγγρικό Grand Prix, και είναι λίγο διαφορετικά απ’ αυτά που είδαμε στο Silverstone και το Nürburgring, καθώς θα είναι κατασκευής 2012 σε συνδυασμό με τις γόμες που έχουμε φέτος.

Ο Sebastian Vettel, που έγραψε τον ταχύτερο χρόνο τού 3ημέρου, λέει πως τα ελαστικά που δοκίμασε χθες δεν είναι τόσο διαφορετικά απ’ ό,τι στο παρελθόν.

Είχαμε 3 ημέρες δοκιμών και πολλούς διαφορετικούς οδηγούς και πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα και δεν είχαμε προβλήματα. Οι συνθήκες ήταν πιο κρύες απ’ ό,τι στη Βρετανικό Grand Prix, έτσι ήταν ένα καλό τεστ για ‘μάς.

Προφανώς, ήμασταν πολύ περιορισμένοι σ’ αυτά που μπορούσαμε να κάνουμε, αλλά, για ‘μένα, δεν υπάρχει τόση μεγάλη διαφορά με τα ελαστικά. Ήταν καλό που κάναμε κάποιους γύρους για να πάρω το feeling και είναι πάντα ωραίο να οδηγείς στο Silverstone.

Sold out για το 2013 το Fiat 500e

2013-Fiat-500e-front-left-view

Παρότι η Fiat όπου σταθεί και όπου βρεθεί τονίζει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι προσφέρονται για μεγάλα περιθώρια κέρδους, η πρώτη προσπάθειά της στον συγκεκριμένο τομέα, κάθε άλλο παρά αποτυχημένη είναι.

Όλα τα 500e που θα παραχθούν το 2013 έχουν ήδη πωληθεί στην Καλιφόρνια, που σημαίνει πως όποιος θέλει να αποκτήσει ένα 500e και δεν έχει ήδη κάνει την παραγγελία του, θα είναι αναγκασμένος να περιμένει μέχρι την επόμενη χρονιά. Το 500e βρίσκεται σε 28 εκθέσεις στην πολιτεία της Καλιφόρνια και οι πωλήσεις άρχισαν από τον Μάιο που μας πέρασε. Για την ιστορία, το χρώμα στο οποίο πούλησε τα περισσότερα αντίτυπα το ηλεκτρικό 500ράκι είναι και το πιο χτυπητό: ένα έντονο πορτοκαλί, που σημαίνει δύο πράγματα εκτός του ότι η τιμή και το value for money έπαιξε τον ρόλο του ώστε το 500e να πουλήσει καλά.

Οι αγοραστές του ηλεκτροκίνητου οχήματος εκτίμησαν το γεγονός πως είναι ίσως το πιο “cool” όχημα στην κατηγορία του και σίγουρα θέλουν να ξεχωρίζουν με αυτό!

[Πηγή Autoedizione.com]

Τέλη Κυκλοφορίας 2014 με τον μήνα και αλλαγές στη φορολογία των ΙΧ

teli kikloforias

Αλλάζουν το 2014 οι φόροι των αυτοκινήτων όπου αναμένεται ότι θα υπολογίζονται με βάση την λιανική αξία τους και όχι με τα κυβικά τους, ενώ παράλληλα υπάρχουν σκέψεις στο οικονομικό επιτελείο να αλλάξουν και τα τέλη κυκλοφορίας.

Στα τέλη Σεπτεμβρίου 2013 θα παραδοθεί στο υπουργείο Οικονομικών πόρισμα ειδικής επιτροπής, το οποίο θα προτείνει τρόπους μετάβασης από το σύστημα φορολόγησης των ΙΧ με βάση τον κυβισμό, στο σύστημα φορολόγησης με βάση την αξία, ενω σύμφωνα με έγγραφο, τον Μάιο ο υφυπουργός Οικονομικών κ.Μαυραγάνης είχε ζητήσει εάν είναι εφικτό τα τέλη κυκλοφορίας να υπολογίζονται βάσει του μήνες κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μέσα στο έτος αλλά η Γενική Γραμματεία Εσόδων είχε απορρίψει το ενδεχόμενο αυτό λόγω της επιπρόσθετης γραφειοκρατίας που θα προκαλούσε το μέτρο αλλά και τα μειωμένα έσοδα που θα έφταναν τελικά στο δημόσιο ταμείο. Ωστόσο οι πολλές πινακίδες που έχουν γεμίσει τις εφορίες της χώρας ίσως οδηγήσουν το κράτος να θέσει σε ισχύ τα τέλη κυκλοφορίας να πληρώνονται ανάγκη μήνα.

Η ΓΓΔΕ απάντησε για το θέμα των τελών κυκλοφορίας:

Με τις διατάξεις που ισχύουν ορίζεται, μεταξύ άλλων, ότι τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων που ταξινομούνται στην Ελλάδα είναι ετήσια και αδιαίρετα και οφείλονται για ολόκληρο το έτος ανεξάρτητα από το χρονικό διάστημα κυκλοφορίας εντός του έτους. Ενδεχόμενη υιοθέτηση της πρότασης για χρέωση των τελών κυκλοφορίας ανάλογα με τους μήνες κυκλοφορίας του κάθε οχήματος, θα είχε ως συνέπεια το σύστημα είσπραξης των τελών κυκλοφορίας να γίνει περίπλοκο και δαπανηρό, με τελικό αποτέλεσμα την επαναφορά χρονοβόρων και γραφειοκρατικών διαδικασιών οι οποίες αποτελούν τροχοπέδη στην είσπραξη των εσόδων του Ελληνικού Δημοσίου.

Φορολόγηση βάσει την λιανικής αξίας απο το 2014

Όσο αφορά την φορολόγηση των αυτοκινήτων βάσει της λιανικής αξίας το υπουργείο Οικονομικών προσανατολίζεται στην φορολόγηση της λιανικής αξίας και όχι βάσει της εργοστασιακής αξίας. Αυτό διότι κάποιες εισαγωγικές εταιρείες έχουν την δυνατότητα να διαμορφώνουν ανάλογα με τις φορολογικές περιστάσεις τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους, με αποτέλεσμα να μην καταβάλλουν τους φόρους που πρέπει και να αυξάνουν περαιτέρω τα ήδη υψηλά περιθώρια κέρδους τους. Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα φορολογούνται βάσει της αξίας του τιμολογίου που προσκομίζει ο έμπορος, ενώ η αξία τους μειώνεται ανάλογα με τα έτη που έχουν κυκλοφορήσει σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ.

Τα καινούρια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της εργοστασιακής τους αξίας αλλά και του κυβισμού του κινητήρα με ποσοστό 5% έως 50% με επιπλέον τον ΦΠΑ.

Σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, από το 2014 η φορολόγηση των καινούριων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία λιανικής πώλησης του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο εισαγωγέας στο Τελωνείο με διατήρηση ωστόσο των συντελεστών που κυμαίνονται από 5% έως 50%. Το τέλος ταξινόμησης στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα θα υπολογίζεται με βάση την αξία λιανικής πώλησης, συν την μείωση της τιμής τους λόγω παλαιότητας.

Susie Wolff: Μια φανταστική εμπειρία για ‘μένα

Susie-Williams

Μία από τις καλύτερες μέρες της ζωής της ήταν η σημερινή για την Susie Wolff, η οδηγός εξέλιξης της Williams ήταν αυτή που έκλεισε το 3ήμερο τεστ νέων οδηγών για τη βρετανική ομάδα, ολοκληρώνοντας 89 γύρους, ενώ σημείωσε την 9η καλύτερη επίδοση της ημέρας, 2.2 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή, κάτι που δε θα πρέπει να περάσει στα “ψιλά”, αν και ξέρουμε ότι οι χρόνοι δε μετράνε σε τέτοιες δοκιμές, αλλά είναι ένας χρόνος που θα μπορούσε κι ένας άντρας οδηγός.

Η Σκωτσέζα δηλώνει πως ήταν μια φανταστική εμπειρία γι’ αυτή, αλλά τονίζει ότι υπήρχαν κάποια προβληματάκια. Ας δούμε, όμως, τι δήλωσε:

Ήταν φανταστικά σήμερα. Η ομάδα έκανε πολύ καλά που με πήρε για όλη τη μέρα, λέγοντας μου τα πάντα για κάθε βήμα. Εκ των υστέρων, μπορώ να πω ήταν θα ήταν καλύτερο να τρέξουμε με τα νέα ελαστικά αργότερα μέσα στην ημέρα, όταν και θα είχα περισσότερη ώρα μέσα στο αυτοκίνητο, συνεπώς νομίζω ότι δεν πήρα το καλύτερο από τη μέση γόμα.

Από πλευράς φυσικής κατάστασης, δεν ήταν εύκολο, αλλά ήταν όπως το περίμενα· ήμουν καλά προετοιμασμένη γι’ αυτό, έτσι ήταν απόλυτα διαχειρίσιμο. Το μόνο που πρόβλημα ήταν το κάθισμα, διότι δεν ήταν πολύ σταθερό και κουνιόταν. Το να κάνουμε pit stops το απόγευμα, ήταν επίσης πραγματικά πολύ θετικό, καθώς υπάρχουν πολλά που πρέπει να σκεφτούμε στα pit stops. Ήταν μια φανταστική εμπειρία.

Προσωπικά, δεν έχω πρόβλημα να δώ γυναίκες να οδηγούν μονοθέσια Formula 1 σε αγώνες. Το θέμα, κατά τη γνώμη μου, δε θα πρέπει να εκλαμβάνουμε ως “άντρας ή γυναίκα”· αν αξίζει μια γυναίκα να οδηγήσει στη Formula 1, καλώς να ορίσει. Ίσως να υπάρχουν γυναίκες που μπορεί να είναι πιο γρήγορες από κάποιους άντρες οδηγούς· κανένας δεν μπορεί να ξέρει. Νομίζω ότι πρέπει να δούμε κι άλλες γυναίκες να δοκιμάζονται για το αν μπορούν ν’ ανταπεξέλθουν τις ανάγκες της Formula 1, αν θέλουν και οι ίδιες φυσικά, και δεν έχουν τον φόβο ότι δεν μπορούν να τα καταφέρουν.

Video: Ένας Supercharged LSX 1.066 ίππων στο δυναμόμετρο

Supercharged LSX

Αν κι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε αυτοκίνητα στο δυναμόμετρο, τώρα θα δούμε έναν κινητήρα να μετρά τη δύναμή του. Είναι ένας Supercharged LSX κινητήρας, με τη μέτρηση να δείχνει ότι μπορεί ν’ αποδώσει μέχρι 1.066 ίππους, στις 6.000 σ.α.λ.. Τουλάχιστον εντυπωσιακό το νούμερο!