Τεχνικές λεπτομέρειες της Lamborghini Huracan [w/video]

Σχετικά άρθρα

lamborghi-huracan-00-1 (1)

Την ερχόμενη εβδομάδα η Lamborghini θα παρουσιάσει την Huracan στην έκθεση της Γενεύης και σήμερα έδωσε τις αναλυτικές τεχνικές λεπτομέρειες του αντικαταστάτη της Gallardo.

Μηχανικά εξοπλίζεται με τον V10 5,2-λίτρων κινητήρα της Gallardo, που φορά νέο σύστημα άμεσο και έμμεσου συστήματος ψεκασμού “Iniezione Diretta Stratificata” (IDS), ο οποίος δυνάμωσε και αποδίδει 610 άλογα στις 8.250 σ.α.λ με 560 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας πληροί τα στάνταρ του Euro 6 και συνδυάζεται με το νέο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Lamborghini Doppia Frizione (LDF) με τρία προγράμματα λειτουργίας Strada, Sport και Corsa, το οποίο στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσω του πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης. Έχει αναλογία 2,33 κιλά/ίππο και στη πίστα του Nardo γυρνά 0,2 δευτερόλεπτα από την πιο σκληροπυρηνική έκδοση της Gallardo, την LP 570-4 Super Trofeo Stradale και 2 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την απλή Gallardo.

lamborghi-huracan-09-1

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης είναι το ίδιο που χρησιμοποιούσε και η Gallardo, αλλά φυσικά έχει βελτιωθεί. Στέλνει το 30% της ροπής στους μπροστά τροχούς και το 70% πίσω, αλλά αν χρειαστεί, μπορεί να μεταβάλει το ποσοστό σε 50:50 ή σε 0:100. Το κιβώτιο επιτρέπει στον οδηγό να κρατά συνεχόμενα πατημένο το αριστερό paddle πίσω από το τιμόνι, ώστε αυτό να επιλέγει μόνο του, την καταλληλότερη σχέση στο κιβώτιο.

lamborghi-huracan-08-1

Ζυγίζει 1.422 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα ενώ έχει τελική ταχύτητα 325 χλμ/ώρα. Έχει αναλογία 2,33 κιλών/ίππο με την Lamborghini να εξοπλίζει την Huracán με σύστημα Start/Stop βοηθώντας τη να έχει μέση κατανάλωση 12,5 λίτρων/100 χλμ και 290 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Lamborghini Huracan (2)

Το σασί του είναι από αλουμίνιο και carbon. Συγκεκριμένα το τούνελ του κιβωτίου ταχυτήτων και το πίσω διάφραγμα να είναι από carbon, ενώ όλα τα υπόλοιπα μέρη του είναι από αλουμίνιο. Το ίδιο υβριδικό σασί θα χρησιμοποιεί και η επόμενη γενιά του R8. Ζυγίζει 10% λιγότερο από το σασί της Gallardo, αλλά ταυτόχρονα είναι 50% δυνατότερο.

lamborghi-huracan-07-1

Στο εσωτερικό υπάρχει το κουμπί ANIMA. Πρόκειται για έναν επιλογέα, αντίστοιχο με το manettino της Ferrari, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα από τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Το καθ’ένα αλλάζει την χαρτογράφηση του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης, αυτές του συστήματος τετρακίνησης, του κιβωτίου, της ανάρτησης και τον ήχο της εξάτμισης.

lamborghi-huracan-11-1

Τα φρένα της είναι carbon-κεραμικά και φορά Pirelli P Zero ελαστικά, ειδικά σχεδιασμένα γι΄αυτή διαστάσεων 305/30 πίσω. Περισσότερες λεπτομέρειες γι’αυτή, μπορείς να διαβάσεις εδώ.

http://www.youtube.com/watch?v=1E5AfAASWt4

[Πηγή: Lamborghini]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Toyota ετοιμάζει τον αντίπαλο του MX-5

Το "μακρινό" 2015 η Toyota είχε παρουσιάσει το S-FR Concept και αναφορές από την Ιαπωνία θέλουν το αυτοκίνητο να περνά στη παραγωγή είτε στα...