CEO Bugatti και Rimac: Οι πελάτες μας δεν θέλουν πλέον ηλεκτρικά hypercars γι’αυτό η νέα Bugatti θα έχει ατμοσφαιρικό V16 κινητήρα

Σχετικά άρθρα

Ο Mate Rimac προχώρησε σε δηλώσεις που αποκαλύπτουν πως τα επόμενα μοντέλα της Rimac δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, επειδή αυτό πλέον θέλουν οι πελάτες, ενώ για τον ίδιο λόγο ο διάδοχος της Bugatti Chiron θα φέρει έναν ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό υβριδικό V16 κινητήρα μήκους 1 μέτρου.

Ο Rimac είπε πως οι αγοραστές των hypercars θέλουν να διαφοροποιηθούν από τους “κοινούς θνητούς” καθώς τα ηλεκτρικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνονται όλο και περισσότερο mainstream. Έτσι, οι αγοραστές με πολλά μηδενικά στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους επιζητούν να αγοράσουν αυτοκίνητα που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Όπως συμπλήρωσε ο Rimac, πολλά έχουν αλλάξει στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας από το 2016/2017 που η εταιρία του άρχισε να αναπτύσσει το Nevera. Η εταιρία σχεδιάζει να παράγει συνολικά 150 Nevera και μέχρι σήμερα έχει παραδώσει περισσότερα από 50 Nevera στους ιδιοκτήτες τους.

Ξεκινήσαμε να αναπτύσσουμε το Nevera το 2016/2017, όταν η ηλεκτροκίνηση ήταν cool, [αλλά τώρα] οι ρυθμιστικές αρχές και ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων πιέζουν τόσο πολύ προς την βίαιη υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που η αφήγηση έχει αλλάξει. Μας πιέζουν για πράγματα που δεν θέλουμε, οπότε ο κόσμος αποστρέφεται λίγο από αυτό, από όλη αυτή την αναγκαστική εφαρμογή.

Είμαι πάντα αντίθετος. Νομίζω ότι όλα πρέπει να βασίζονται στην αξία. Άρα το προϊόν πρέπει να είναι καλύτερο. Το Nevera αναπτύχθηκε εν μέρει ως μια βιτρίνα του τι θα μπορούσε να επιτευχθεί με ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες σε μια εποχή που η τεχνολογία ήταν ακόμη στην αρχή της και δεν είχε ακόμη υιοθετηθεί και κυκλοφορήσει πλήρως από τους κύριους κατασκευαστές.

Εκείνη την εποχή νομίζαμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα ήταν όμορφα σε λίγα χρόνια – τα καλύτερα αυτοκίνητα ή με τις υψηλότερες επιδόσεις και ούτω καθεξής. Παρατηρούμε [τώρα] ότι καθώς η ηλεκτροκίνηση γίνεται mainstream, οι άνθρωποι στην κορυφή του κλάδου θέλουν να διαφοροποιηθούν.

Αν κάναμε μια ηλεκτρική Bugatti, θα είχαμε πουλήσει μια ποσότητα από αυτές, σίγουρα, λόγω της μάρκας, αλλά το νούμερο αυτό δεν πλησιάζει το εκτιμώμενο νούμερο που θα πουλήσει το μοντέλο με τον V16 κινητήρα.

τόνισε ο Rimac που παρομοίασε την τάση με την αγάπη των ανθρώπων για τα ακριβά μηχανικά ρολόγια που πωλούνται πολύ περισσότερο από τα ψηφιακά smartwatches, παρότι τα παραδοσιακά ρολόγια μπορούν να κάνουν πολύ λιγότερα πράγματα. Όπως είπε:

Ένα Apple Watch μπορεί να κάνει τα πάντα καλύτερα. Μπορεί να κάνει 1.000 περισσότερα πράγματα, είναι πολύ πιο ακριβές, μπορεί να μετρήσει τον καρδιακό σου ρυθμό. Αλλά κανείς δεν θα πλήρωνε 200.000 δολάρια για ένα Apple Watch.

Η πτώση της ζήτησης και η αλλαγή στις καταναλωτικές τάσεις σημαίνει πως ο διάδοχος του Nevera μπορεί να έχει κάποια μορφή κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Rimac δεν είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, κάνει ό,τι είναι πιο συναρπαστικό εκείνη τη στιγμή. Το υγραέριο, το υδρογόνο, ακόμη και το ντίζελ αποτελούν πιθανά καύσιμα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από την εταιρία στο μέλλον.

Δεν βλέπω κανένα λόγο που η Bugatti πρέπει να σταματήσει να πουλά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης στο εγγύς μέλλον. Έχουμε αναπτύξει έναν νέο V16 κινητήρα και θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτόν τον κινητήρα για λίγο καιρό και ίσως και κάποιους άλλους κινητήρες, και δεν μπορώ να δω τον λόγο για τον οποίο αυτό θα είναι αδύνατο.

είπε ο Rimac.

Ο διάδοχος της Chiron θα παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα στις 20 Ιουνίου, με τον κινητήρα να έχει χωρητικότητα 8.300 κ.εκ, θα έχει όριο περιστροφής τις 9.000 σ.α.λ και θα συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας 1.800 άλογα. Από μόνος του, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα αποδίδει περίπου 1.000 ίππους.

Δύο από τους ηλεκτροκινητήρες κινούν τους μπροστινούς τροχούς, ενώ ο τρίτος είναι ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και κινεί τον πίσω άξονα. Η μπαταρία τους είναι χωρητικότητας 24,8 kWh και θα προσφέρει έως και 60 χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας.

Το αυτοκίνητο θα είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου δύο δευτερόλεπτα και τα 0-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από πέντε. Τα 0-300 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-400 χλμ/ώρα θα τα ολοκληρώνει σε λιγότερο από 25 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 445 χλμ/ώρα.

Μόλις 250 αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν με αρχική τιμή τα 3,6 εκατ, ευρώ. Οι παραδόσεις τους θα ξεκινήσουν από το 2026.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Mazda EZ-6

Τον προηγούμενο μήνα, στο περιθώριο της έκθεσης του Πεκίνου, η Mazda παρουσίασε το EZ-6, ένα σεντάν μοντέλο που αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda...

Αποχωρεί ο επικεφαλής αεροδυναμικής της Mercedes 

Ο επικεφαλής αεροδυναμικής της Mercedes, Gioacchino Vino, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα. Ο Vino βρίσκεται στη Mercedes από τον Φεβρουάριο του 2018, με...

“Χάζεψε” ένα Audi Sport Quattro S1 Group B 830 ίππων

Το Audi Quattro S1 Group B μεσουρανούσε στην Group B κατηγορία την δεκαετία του 1980 και φορά τον 2,1-λίτρων 5-κύλινδρο turbo κινητήρα που στη...