Το νέο Renault Megane παρουσιάστηκε στο Παρίσι και σε coupe έκδοση και η πρώτη εικόνα το κατατάσσει ως ένα δυναμικό οικογενειακό μοντέλο με αρκετά σπορ στοιχεία στον σχεδιασμό του.


Κοντοί πρόβολοι, μήκος 4,3 μέτρα και μεταξόνιο 2,64 μέτρων εξασφαλίζουν ζυγισμένες οπτικά αναλογίες και ικανοποιητικούς χώρους στο εσωτερικό, ενώ το εμπρός μέρος είναι αρκούντως επιθετικό, με τις γραμμές του να συνεχίζονται στα πλάγια και πίσω, αναδεικνύοντας την προσωπικότητά του και δημιουργώντας ένα ρέον συνολικά σχήμα.

Οι μυώδεις θόλοι και το χαμηλότερο κατά 12mm σε σχέση με το hatchback ύψος του αμαξώματος κάνουν το coupe να ξεχωρίζει, όπως και τα τετράγωνα φωτιστικά, η αεροτομή και το diffuser στο πίσω μέρος.

Μέσα στην καμπίνα των επιβατών, το νέο Renault Megane Coupe χαρακτηρίζεται από ρέουσες σχεδιαστικές γραμμές, πρακτικά τοποθετημένα χειριστήρια και όργανα ελέγχου και αναβαθμισμένα υλικά. Τα μαλακά πλαστικά του ταμπλό έχουν αρκετά ποιοτική υφή, ο διάκοσμος είναι κομψός και τα όργανα – ψηφιακό κοντέρ και αναλογικό στροφόμετρο – είναι ευανάγνωστα.

Η άνεση για οδηγό και επιβάτες ακόμα και σε μακρινά ταξίδια επιτυγχάνεται από τα εργονομικά καθίσματα, την καλή ηχομόνωση της καμπίνας, τις θήκες για τοποθέτηση μικροαντικειμένων, αλλά και από την χωρητικότητα 377 λίτρων του πορτμπαγκάζ, με τα πίσω καθίσματα να αναδιπλώνονται και να προσθέτουν ακόμα περισσότερο χώρο. Η γνωστή κάρτα εισόδου είναι κι εδώ παρούσα, όπως η δορυφορική πλοήγηση, το ηχοσύστημα mp3, το bluetooth και ο διζωνικός κλιματισμός.

Το νέο Renault Megane Coupe φαίνεται και είναι πιο δυναμικό στον δρόμο από το hatchback, αφού η ανάρτησή του έχει πιο σφιχτές ρυθμίσεις και η γκάμα των κινητήρων βοηθά ακόμα περισσότερο την κατάσταση: οι πετρελαιοκινητήρες ξεκινούν από τα 85 άλογα και φτάνουν τα 130 του νέου υπερτροφοδοτούμενου dCi (αναμένονται και εκδόσεις 150 και 160 αλόγων), ενώ στους βενζινοκινητήρες έχουμε έναν 1.600άρη 16βάλβιδο με 110 άλογα, έναν δίλιτρο, με 140 ίππους, που αργότερα θα αποκτήσει και μετάδοση CVT, και τον κορυφαίο υπερτροφοδοτούμενο TCe 180 – ανάλογα με το μοτέρ χρησιμοποιείται είτε πεντατάχυτα, είτε εξατάχυτα χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια. Η γκάμα στο μέλλον θα αποκτήσει και κινητήρες που θα καταναλώνουν βιοκαύσιμα, αλλά τα εφόδια που διαθέτει στην παρουσίασή του το νέο Renault Megane Coupe αρκούν για να ξεκινήσει με όρεξη την εμπορική του ζωή.

[via : autoblog.com, carscoop, worldcarfans.com ]