Τη ανανεωμένη X5 θα παρουσιάσει επίσημα η BMW στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Το θηριώδες SAV (Sport Active Vehicle) διαθέτει νέους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέες ζάντες, νέα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω τεχνολογίας LED ενώ οι προβολείς ομίχλης έχουν τοποθετηθεί ψηλά στον προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό οι αλλαγές περιορίζονται στην τοποθέτηση της νέας γενιάς του iDrive που διαθέτει οθόνη 6.5″ (στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει διαθέσιμη και οθόνη 8.8″), στα κλιματιζόμενα καθίσματα, στο θερμαινόμενο τιμόνι, στον τετραζωνικό κλιματισμό, καθώς και στην μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή.


Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης head-up display,ενεργά φωτιστικά σώματα που φωτίζουν το εσωτερικό της στροφής, parktronic με δυνατότητα υπολογισμού της απόστασης, κάμερα οπισθοπωρείας, ενεργό cruise control με σύστημα start & go, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και πολλά ακόμη ηλεκτρονικά που κάνουν την ζωή του οδηγού ευκολότερη.

Η μεγάλη αλλαγή έγινε κάτω από το καπό. Πλέον όλες οι εκδόσεις διαθέτουν turbo κινητήρες. Την θέση του ατμοσφαιρικού 3.0 λίτρων έχει πάρει ο νέος turbo 3.0λιτρος (N55) απόδοσης 302 ίππων με 40 κιλά ροπή (διαθέσιμη από τις 1.200 σ.α.λ) επιτρέποντας το αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100χλμ/ώρα σε 6.8 δευτερόλεπτα με την τελική του να ανέρχεται στα 235 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση μόλις ξεπερνά τα 10 λίτρα/100 χλμ (10.1 για την ακρίβεια) με τις εκπομπές CO2 να ανέρχονται σε 236 γρ/χλμ.

Η έκδοση xDrive50i διαθέτει τον 4.4 λίτρων biturbo V8 κινητήρα (αντικαθιστώντας τον 4.8 λίτρων V8) που στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 402 άλογα με 62 κιλά ροπή διαθέσιμη από τις 1.750 σ.α.λ). Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 5.5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα με μέση κατανάλωση 12.5 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 292 γρ/χλμ.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων θα υπάρχουν δύο turbo κινητήρες 3.0 λίτρων. Στην έκδοση xDrive40d θα αποδίδει 302 άλογα με 60 κιλά ροπή με τα 0-100χλ/ώρα να έρχονται σε 6.6 δευτερόλεπτα και τελική 236 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι μόλις 7.5 λίτρα/100 χλμ ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται μόλις στα 198 γρ/χλμ. Στην έκδοση xDrive30d ο κινητήρας αποδίδει 245 άλογα με 54 κιλά ροπή επιτρέποντας τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 7.6 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 222 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι 7.4 λίτρα/100 χλμ ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται σε 195 γρ/χλμ.

Από πλευράς κιβωτίων όλοι οι κινητήρες θα διατίθενται με το νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο στον στάνταρ εξοπλισμό.

Αλλαγές δέχτηκε και το σύστημα τετρακίνησης xDrive κάνοντας το “ποιο ουδέτερο” ενώ διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση διαθέτουν τα xDrive50i και xDrive40d. Το σύστημα ηλεκτρονικής υποβοήθησης του τιμονιού Servotronic ρυθμίζεται πλέον αυτόματα ανάλογα με την ταχύτητα.

Το αυτοκίνητο αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του πρώτα στην Αμερική τον Απρίλιο ενώ στην Ευρώπη αναμένεται αρχές Ιουνίου με την αρχική τιμή στην Γερμανία να ανέρχεται στις €54.200. Τεράστια photogallery 164 φωτογραφιών, video και αναλυτικό δελτίο τύπου μπορείτε να βρείτε στην συνέχεια.

httpvh://www.youtube.com/watch?v=agrM2BaqllQ

[Πηγή: BMW]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)