“Λειτουργία Σταθμού Διοδίων στο τμήμα Ασπροβάλτας – Αγίου Ανδρέα της Εγνατίας Οδού, αναμένεται να λειτουργήσει το αμέσως επόμενο διάστημα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», μαζί με ακόμη έντεκα σταθμούς σε αντίστοιχα σημεία του οδικού άξονα Ηγουμενίτσας – Κήπων.


Το αντίτιμο για κάθε διέλευση από σταθμό διοδίων θα κυμανθεί από 1,20 μέχρι 2 ευρώ για τα ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα και ανάλογα την χιλιομετρική απόσταση του ενός από τον άλλο σταθμό. Η είσπραξη διοδίων από την εταιρεία έχει σκοπό την χρηματοδότηση της συντήρησης της οδικής αρτηρίας, καθαριότητα, επισκευές, καθαρισμός τουαλετών και χώρων στάθμευσης και φυσικά την μισθοδοσία των υπαλλήλων είσπραξης και διοικητικών υπηρεσιών.

Τα πέντε σημεία δημιουργίας σταθμών διοδίων στην Αν. Μακεδονία και Θράκη είναι τα εξής:

  • Σταθμός Παγγαίου, μεταξύ των κόμβων Ορφανίου και Μουσθένης, στο τμήμα Ασπροβάλτας – Αγίου Ανδρέα,
  • Σταθμός Νέστου, μεταξύ των κόμβων Χρυσούπολης και Βανιανού, στο τμήμα από Καβάλα έως Ξάνθη, στο ύψος του ποταμού Νέστου,
  • Σταθμός Ξάνθης, μεταξύ των κόμβων Βαφαίϊκων και Ιάσμου, στο τμήμα Ξάνθης – Κομοτηνής αλλά μετά την Ξάνθη.
  • Σταθμός Κομοτηνής, στο τμήμα Κομοτηνής – Αλεξανδρούπολης, περίπου στο ύψος του κόμβου που οδηγεί στη Βιομηχανική Περιοχή της Κομοτηνής.
  • Σταθμός Αλεξανδρούπολης, μετά την πρωτεύουσα του Έβρου.”

[via: infoserres.gr]

  • έλεος ρε.. αν βάλουν κι αλλα.. λίγους σταθμού έβαλαν..

    • Αν κατάλαβα καλά θα βάλουν διόδια ανά 50 χλμ με κόστος 2 Ε (0,05€/χλμ)

      Δηλαδή αν κάποιος θέλει να πάει από Ηγουμενίτσα – Τουρκία θα πρέπει να πληρώσει 22€ μόνο στα διόδια!

  • Darth Phaethon

    Γιατί τουλάχιστον δεν το κάνουν όπως στην Ιταλία, μπαίνεις παίρνεις το χαρτάκι σου βγαίνοντας από τον αυτοκινητόδρομο το δίνεις και πληρώνεις,

    • Γιατί εδώ είναι Ελλάδα… Απλά…

  • Panos225

    22 ευρω για 600+ χιλιομετρα σας φαινονται πολλα; Γιατι αν σας φαινονται πολλα τοτε τα 11 ευρω της γεφυρας Ριου Αντιριου για 3χλμ αποσταση τι σας φαινονται; 0,05ευρω ανα χιλιομετρο μου φαινεται λογικο,αν οχι φθηνο! Αν δεν υπηρχε ο δρομος ,εκτος οτι θα εκανες την αποσταση αυτη σε 1,5 μερες,θα πληρωνες τα τριπλασια σε βενζινες,σε αγχος να προσπερασεις επειδη μπροστα σου πηγαινει με 40 το φορτηγο και εχει μονο μια λωριδα ανα καθευθηνση ο δρομος….κτλ κτλ.Τα ζουσαμε τοοοοοοοοσα χρονια.Οχι,ευχαριστω δεν θα παρω αλλο,χορτασα απο εθνικες οδους που τις πληρωναμε για ”αυτοκινητοδρομους” και ηταν μια λωριδα + λ.ε.α. που ολοι την πατουσαμε αν πηγαιναμε πιο σιγα και ηταν καρμανιολες και τοσα χρονια δεν ειχαν αντικαταστησει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ ΚΑΜΕΝΗ.Αφου το κρατος μας δεν μπορει να συντηρει τους δρομους ας τους παρουν οι ιδιωτες να τους συντηρουν και να τους εξιχρωνιζουν κιολας.ΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ 600 ΧΛΜ 22 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΗΣΥΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΜΕ 120 ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ. Συγνωμη αλλα αγανακτησα!

  • Ξέρεις γιατί με πειράζει τα διόδια στην Εγνατία; Γιατί όταν είχε ξεκινήσει, χρηματοδοτήθηκε από το κράτος και από την ΕΕ με σκοπό να μην έχει διόδια. Και τώρα αποφασίζουν ότι θα βάλουν διόδια ανά 50 χλμ. Δεν λέω, το έργο έχει ευρωπαικά στάνταρ που μόνο η Αττική Οδός μπορεί να συγκριθεί μαζί της αλλά νομίζω ότι 0,05€/χλμ είναι αρκετά χρήματα.

  • Panos225

    Την κατασκευη της Εγναντιας Οδου οταν ξεκινησε να κατασκευαζεται,γινοταν απ το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. .Γι αυτο εκανε και τοσα χρονια να φτιαχτει.Απο τοτε που την ανελαβαν να την τελειωσουν και την εδωσαν στους ιδιωτες (γιατι κακα τα ψεματα,λιγες ειναι οι εταιριες που ξερουν να κατασκευαζουν δρομους-συραγγες-κοιλαδογεφυρες-cut&covers-μετρό-προαστιακο-αεροδρομια, μην μου πεις για ποιες λεω,ξερεις ποιες ειναι και δεν το λεω καθολυ ειρωνικα,το αντιθετο) και την τελειωσαν κατα 99%(καποιες λεπτομεριες υπαρχουν ακομα) ειναι πολυ λογικο να θελουν να βγαλουν τα χρηματα που επενδυσαν σχετικα γρηγορα και να παρουν και το νομιμο κερδος που τους αναλογει. Ο μονος τροπος ειναι η εισπραξη των διοδιων. Που και δουλεια θα δωσει σε πολυ κοσμο και θα κανει αποσβεση των χρηματων. Οσο για την οικονομικη συμπραξη δημοσιου και Ε.Ε. (τοτε ΕΟΚ) πηγαινε μια βολτα σε οοοοοοολες αυτες τις βιλες που εχουν δηλωθει σαν αναψυκτηρια και οι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ πισινες τους σαν δεξαμενες πυροσβεσης. Ποτε δεν φταιει ενας δρομος που δεν τελειωσε,γιατι πολυ απλα δεν μεγαλωνει ενας δρομος μονος του χρονο με τον χρονο σαν τα μικρα παιδια. Καποιος πρεπει να ριξει την ασφαλτο….Αρα τις ευθυνες πρεπει να τις ριξουμε αλλου, σ αυτους που εκαναν (λα’ι’κιστι) την ”χοντρη μπαζα”.

    • Θα σου επαναλάβω -όσο και αν δε μ’αρεσει και συγγνώμη- ότι τα ΣΔΙΤ σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο δουλεύουν σωστά και μόνο στην Ελλάδα καταφέραμε να τα κάνουμε έτσι ώστε να μην μπορούν να εφαρμοστούν αξιόπιστα, να έχουν τεράστιες καθυστερήσεις και στο τέλος ο πολίτης να πληρώνει το κόστος. Τα υπόλοιπα για μένα είναι λεπτομέρειες!

  • Panos225

    Αρα δεν φταινε οι εταιριες λειτουργιας που εχουν αναλαβει να τελειωσουν την κατασκευη του δρομου αλλα το κρατος που ειχε φαει τα κονδυλια για να κατασκευασει και να φτιαξει τον δρομο.