Κίτρινο, supercar, ηλεκτρικό και Mercedes. Δεν γινόταν η Mercedes-Benz να μη παρουσίαζε την δική της ηλεκτρική πρόταση στον τομέα των supercars αφού η Audi το έχει κάνει εδώ και καιρό με το R8 E-Tron, η BMW με το Vision Efficient Dynamics Concept, και η Porsche με την 918 Spyder. Έτσι παρουσίασε το Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell prototype, την ηλεκτρική Gullwing η οποία διαθέτει δεν διαθέτει τον θηριώδη V8 6.2 λίτρων αλλά 4 ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους ανά ένα σε κάθε τροχό. Οι ηλεκτροκινητήρες αυτοί μπορούν και στροφάρουν στις 12.000 σ.α.λ και αποδίδουν συνολικά 392kW (562 άλογα) με 90 κιλά ροπή διαθέσιμα από την πρώτη στιγμή. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 4 δευτερόλεπτα ενώ για να εγκατασταθούν σωστά οι μπροστά ηλεκτροκινητήρες οι άνθρωποι της Mercedes αναγκάστηκαν και αντικατέστησαν τα διπλά ψαλίδια με μία νέα ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 480 kW οι οποίες είναι εγκατεστημένες στο κεντρικό τούνελ και στον χώρο των αποσκευών του αυτοκινήτου. Αυτή η διάταξη δεν επηρεάζει καθόλου το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου σε σχέση με την  SLS AMG ενώ το αλουμινένιο σασί δεν έχει τροποποιηθεί καθόλου. Δύο ανεξάρτητα συστήματα ψύξης αναλαμβάνουν τον ρόλο να κρατήσουν στα επιθυμητά επίπεδα την θερμοκρασία των μπαταριών με τις μπαταρίες να μπορούν να φορτίσουν κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος αφού έχει τοποθετηθεί σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Από στιλιστικής πλευράς το αυτοκίνητο εκτός του κίτρινου χρώματος (η Mercedes το ονομάζει “AMG lumilectric magno”) η ηλεκτρική Gullwing διαθέτει νέο μπροστά ρυθμιζόμενο spoiler το οποίο συνεργάζεται με τον επανασχεδιασμένο πίσω διαχύτη αυξάνοντας έτσι την κάθετη αεροδυναμική πίεση. Επίσης διαθέτει βαμμένη γρίλια, νέες εισαγωγές αέρα καθώς και σκουρόχρωμους καθρέπτες και ζάντες 19″ και 20″ μπροστά πίσω με ελαστικά 265/35 και 295/30 αντίστοιχα. Στο εσωτερικό τις εντυπώσεις κλέβει η μεγάλη 10″ LCD οθόνη αφής τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα και ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων πολλαπλών ενδείξεων.  Η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου αναμένεται να είναι έτοιμη το 2013 και θα βγει στην παραγωγή σε περιορισμένο αριθμό.

High – Res φωτογραφίες θα προστεθούν μόλις τις δώσει η Mercedes

[via: Automobile]

  • johnnyxp64

    πουθενα λογος για αυτονομια σε χιλιομετρα? η δεν γνωριζουν?

    παντος το μελλον το βλεπω τελικα προτα ηλεκτρικο και ετα υδρογονο…..

  • κάτσε να σκάσει το δελτίο τύπου της Mercedes το απόγευμα και θα σου πω!

    • johnnyxp64

      μεσα σε ολα ειστε!

      μου αρεσει να ενημερωνομαι και να διαβαζω (οταν στο γραφειο εχει λιγο δουλεια) γιατι βλεπεις που το πανε οι εταιρειες και με τον αναταγονισμο, ελπιζω σε λιγα χρονια η γενια μας να εχει φθηνα μεγαλα σε αυτονομια και μουρατα ηλεκτρικα αμαξακια!

    • η εποχή που αναφέρεις δεν είναι και τόσο μακριά!