Ο CEO της Ferrari Amadeo Felisa, για ακόμη μια φορά έβγαλε είδηση σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Motor Trend. Σε αυτή ανέφερε ότι το νέο εταιρικό πλάνο της Ferrari αποσκοπεί ώστε να υπάρχουν στην γραμμή παραγωγής 4 μοντέλα με το κάθε ένα από αυτά να έχει διάρκεια ζωής 4ετών και στη συνέχεια να παρουσιάζεται είτε η facelift έκδοση είτε ο αντικαταστάτης του εκάστοτε μοντέλου. Στην τωρινή γραμμή παραγωγής βρίσκονται δύο “πολιτισμένα” μοντέλα, η 612 Scaglietti και η California καθώς και δύο με “αγωνιστικές καταβολές” η 458 Italia και η 599 GTB Fiorano…….

Επίσης ανακοίνωσε ότι κάθε χρόνο θα βγαίνει είτε κάποιο νέο αυτοκίνητο είτε κάποιο ανανεωμένο μοντέλο από την υπάρχουσα γκάμα. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα αντικατασταθεί θα είναι η 612 Scaglietti η οποία θα έχει περισσότερο χώρο στο εσωτερικό αλλά δεν θα διαθέτει 4 πόρτες όπως ήθελαν οι φήμες. Το αυτοκίνητο θα βγει στην παραγωγή στα τέλη του 2011 ενώ το 2012 θα παρουσιαστεί η νέα 599. Το πρώτο υβριδικό μοντέλο θα είναι έτοιμο για παραγωγή το 2015 αν και ο Felisa δεν δήλωσε και τόσο ενθουσιασμένος από αυτό.

“Κατασκευάζουμε υβριδικά όχι επειδή ταιριάζει με τον χαρακτήρα της Ferrari αλλά επειδή δεχτήκαμε πιέσεις για μειωμένη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές CO2. Θα πρέπει να βελτιώσουμε την αεροδυναμική και το βάρος των αυτοκινήτων ώστε να φτάσουμε στα επίπεδα που θέλουμε μιας και μόνο η υβριδική τεχνολογία δεν είναι αρκετή. Πρωταρχικός στόχος μας είναι να μην αλλοιωθεί ο χαρακτήρας της Ferrari. Εμείς θα συνεχίσουμε να κατασκευάζουμε γρήγορα αυτοκίνητα, δεν θα χάσουμε την απόδοση με γνώμονα την κατανάλωση”.

Σε ότι αφορά τις hardcore εκδόσεις Scuderia και τις ανοικτές Spyder αυτές θα βγαίνουν στην παραγωγή περιοδικά ενώ ειδικά αυτοκίνητα όπως η Enzo θα βγαίνουν κάθε 10 χρόνια.

Τέλος ο Luca di Montezemolo δήλωσε στο Autocar ότι η Scuderia προσπαθεί να βρει τρόπο ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής. Για παράδειγμα εάν κάποιος παραγγείλει σήμερα μια Ferrari 458 Italia θα πρέπει να περιμένει 2 χρόνια, ενώ για τις 599, 430 Coupe, 430 Spyder and 612 Scaglietti περισσότερους από 18 μήνες! Όπως είπε και ο di Montezemolo αυτός είναι ένας πάρα πολύ μεγάλος χρόνος και δεν κάνει καλό στην εικόνα μας.

Η Ferrari σκοπεύει να μειώσει τον χρόνο κατασκευής ενός αυτοκινήτου αλλά όχι να αυξήσει την παραγωγή της. Ο Ιταλός δήλωσε ότι δεν θέλουμε να κατασκευάσουμε περισσότερα αυτοκίνητα, αλλά να τα κατασκευάσουμε γρηγορότερα.

[Πηγή: Motortrend , Autocar | Photo Copyright: Miguel Villagran/Getty Images]