Μια εβδομάδα μέχρι το Παρίσι και οι δοκιμές της Jota, της αντικαταστάτρια της Murcielago γίνονται όλο και πιο εντατικές. Μόλις πριν μερικές μέρες εθεάθη και πάλι ένα πρωτότυπο με πολύ βαρύ καμουφλάρισμα να γυρνά την πίστα του Nurburgring όπως παλιότερα με εξίσου βαριά κάλυψη, είχαμε δει να κάνει τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης


Παρότι ακόμα δεν έχει επισημοποιηθεί το όνομα του νέου hypercar της Lamborghini ακούγεται έντονα το “Jota”. Για την ιστορία Jota ονομαζόταν το kit που προσέφερε η Lambo για την μετατροπή της Diablo SE30 σε καθαρά αγωνιστικό αμάξι καταργώντας την street-legality του. Anyway, πίσω στα δικά μας.

Η νέα ναυαρχίδα της Lamborghini θα κινείται από έναν νέο V12 άγνωστης μέχρι στιγμής χωρητικότητας –ακούγεται ότι θα είναι 7λιτρος- ο οποίος όμως θα διαθέτει σίγουρα άμεσο ψεκασμό βενζίνης και θα αποδίδει γύρω στα 700 άλογα. Η Jota θα είναι το πρώτο supercar της Lamborghini που θα υιοθετεί την νέα φιλοσοφία της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας σύμφωνα με την οποία αποσύρεται από τον αγώνα της ιπποδύναμης και θα επικεντρωθεί στην μείωση βάρους και την βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών αλλά και της “οικολογικότητας” των μοντέλων της.

Έτσι η Jota θα διαθέτει σασί τύπου “μπανιέρας” εξ’ολοκλήρου από ανθρακονήματα ενώ ελαφριά υλικά θα χρησιμοποιηθούν εκτενώς και σε άλλα σημεία του αμαξώματος για κρατηθεί το βάρος χαμηλά –λογικά χαμηλότερα από τα 1740 κιλά που ζύγιζε η Murcielago. Κατά τα άλλα, λίγα είναι γνωστά για την νέα Lambo. Εσωτερικές πηγές λένε ότι η επιλογή ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη αποκλείεται για την Jota αλλά θα αντικατασταθεί το –μέτριο- e-gear που προσφερόταν μέχρι τώρα από κάτι άλλο χωρίς όμως αυτό να είναι γνωστό.

Επίσης οι ίδιες πηγές λένε ότι η Jota θα “κάθετα” πιο χαμηλά και ότι οι μηχανικοί δουλεύουν πάνω σε ένα νέο set-up για την ανάρτηση χωρίς να αποκλείεται και η ενσωμάτωση μίας pushrod διαμόρφωσης. Η κίνηση τέλος θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με μία τύπου Haldex τετρακίνηση όπως και στην Murcielago. Στο εσωτερικό η εικόνα αναμένεται να είναι εξίσου διαφορετική και σίγουρα ακόμα πιο upmarket από την τωρινή ναυαρχίδα της Lamborghini για να “δικαιολογήσουν” και την ανεβασμένη τιμή που όπως όλα δείχνουν θα είναι γύρω στα €300.000.

Υ.Γ. Οι πιο παρατηρητικοί θα πρόσεξαν ότι τα πρωτότυπα στις φωτογραφίες είναι δύο και όχι ένα. Αυτό που τα διαφοροποιεί είναι μια μικρή αεροτομή στο πίσω μέρος. Ακούγεται εκεί έξω ότι μπορεί αυτό με την αεροτομή να είναι και ένα πρωτότυπο για την Jota Superleggera χωρίς ωστόσο να υπάρχουν στοιχεία για κάτι τέτοιο. Είναι φήμη και ως τέτοια την αναπαράγω. Είμαστε σε αναμονή εξελίξεων αν και είναι νωρίς ακόμα.

[Πηγή: worldcarfans.com]

  • funster

    Αρχικα αν δεν κανω λαθος ολες οι Lambo παιρνουν το ονομα τους απο διαφορους δοξασμενους ταυρους… Οποτε το Jota προσωπικα μου φανταζει καπως περιεργο..

    Από την αλλη η νεα φιλοσοφια της εταιριας ειναι μειωμενο βαρος διχως να μπαινει στο παιχνιδι της ιπποδυναμης, αλλα από την αλλη εχει V12 !!! 7λιτρο !!! και 700 αλογα !!! στην πρωτη της εκδοχη!!

    Τετοια τεχνικα χαρακτηριστικα, αν δεν κανω λάθος δεν εχει καμια Murcielago SV UltraSuperLeggera 4*640 και δεν σημαζευεται..