Οι Porsche 911 έχουν αποδείξει ότι είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους κύκλους των βελτιωτών και των πελατών τους. Και πώς να μην είναι όταν η οδική συμπεριφορά είναι εξαιρετική, η ποιότητα κατασκευής κορυφαία και το σασί δεν δείχνει να προβληματίζεται από λίγη –ή πολύ- παραπάνω δύναμη. Η συγκεκριμένη 911 Turbo λοιπόν είναι βελτιωμένη από την speedART και έχει την κωδική ονομασία BTR-II 650 Evo. Δεν υπάρχει τομέας που ο βελτιωτής άφησε ήσυχο και είναι από τις πολύ λίγες βελτιωμένες Porsche που είναι εξοπλισμένες με το υπέροχο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της γερμανικής φίρμας.

Ο κινητήρας φτάνει τα 650 άλογα και 90 κιλά ροπής χωρίς ιδιαίτερο κόπο με λίγες αλλά καλά στοχευμένες αλλαγές. Τοποθετήθηκε νέα εισαγωγή, αλλάχθηκε η εξάτμιση με μία πιο αποδοτική και λιγότερο περιορισμένη (τόσο στην ροή των καυσαερίων όσο και στο θόρυβο), τα turbo μεγάλωσαν για να αυξηθεί η παροχή τους, τοποθετήθηκε νέο μεγαλύτερο intercooler και αναπρογραμματίστηκε η ECU. Κάτι παραπάνω δηλαδή από ένα πλήρες πρώτο στάδιο.

Αυτή όμως η αύξηση στην ιπποδύναμη και την ροπή θα έκανε το PDK κομμάτια. Έτσι, η speedART αποφάσισε να το ενισχύσει και τοποθέτησε δύο επιπλέον “δακτυλίους” τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό πολύδισκο πακέτο με άμεσο αντίκτυπο στην αντοχή του κιβωτίου καθώς τώρα το κιβώτιο μπορεί να αντέξει την επιπλέον ροπή κυρίως κατά την εκκίνηση με το launch control αλλά και κατά τη χρήση του αυτοκινήτου σε κάποια πίστα. Όσο για τα νούμερα; Σημειώστε 0-200 χλμ/ώρα σε 9 δευτερόλεπτα και τελική που αγγίζει τα 335 χλμ/ώρα.

Εξωτερικά, η BTR-II Evo διαθέτει bodykit που αποτελείται από νέο εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένο splitter και πλαίσια γύρω από τους αεραγωγούς, πλαϊνές ποδιές, πίσω διαχύτη και νέα πίσω κινούμενη αεροτομή. Το αμάξι “πατάει” σε ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 245/30/20 εμπρός και 325/25/20 πίσω ενώ έχει αλλαχθεί και η ανάρτηση με custom αμορτισέρ και ελατήρια της speedART που συνεργάζεται πλήρως με το PASM.

Έχουν γίνει και στο εσωτερικό αλλαγές με την μεγαλύτερη, από άποψη λειτουργικότητας, να είναι αυτή του τιμονιού που πλέον διαθέτει paddles για τον χειρισμό του PDK, κάτι που κατά τη γνώμη μου αυτή η αλλαγή έπρεπε να έχει γίνει επίσημα από την Porsche καθώς ο εργοστασιακός τρόπος χειρισμού του κιβωτίου είναι απλά λάθος. Κατά τα άλλα το μάτι τραβούν φυσικά τα χρωματισμένα carbon ενθέματα αμφιβόλου αισθητικής και τα ασορτί όργανα.

[Πηγή: speedART]

Δελτίο Τύπου

speedART BTR-II 650 EVO based on Porsche 997 Turbo. The worldwide strongest 911 Turbo with an enforced PDK-gearbox.

The latest speedART „BTR-II 650 EVO” (Bi-Turbo Racer, 2. generation with 650 hp and Evolution-body kit) is the worldwide strongest Porsche 997 Turbo with 650 hp and over 900Nm. Additional to the impressive power the BTR-II 650 EVO is the only Porsche with an enforced PDK-gearbox which is the qualification for an impeccable power transmission. These modifications are in particular the following conversions:

Power: The power increase of 150 hp and 150 nm consists of a modified motronic to enlarge the power boost in combination with bigger VTG-turbo chargers, a sport exhaust with sport cats and twin tail pipes plus sport headers/manifolds, sport air filter and enlarged intercoolers for a better heat dissipation. The acceleration 0-200 km/h is just over 9 sec. and top speed over 335 km/h.

Power transmission: For power upgrades over 900 Nm and 650 hp an enforced PDK is required. The multi-discs in the gearbox are enforced (standard are 6 rings for inner and outer multi-disc-packet. The enforced version has 8 rings for each packet). So the enhanced surface of the rings is able to put over 30% more torque from the engine to the wheels which is required especially while using launch control starts and race track performance. Therewith the BTR-II 650 EVO becomes a unique experience because it had never given a Porsche who shifted faster and stronger.

Body kit: The body kit “BTR-II EVO” consists of a new designed front bumper with spoiler lip and gun-metal frames for more down force and better brake cooling (EVO-version), side skirts, rear diffuser and a rear spoiler with movable rear wing for an improved aerodynamic and more down force.

Wheels: 3-piece screwed forged wheel set type „LSC FORGED = Light Spoke Competition” in 8,5″ and 12 x 20″ , in many different colours (for rim and center star) available. Tires: FA: 245/30 ZR 20″ and RA: 325/25 ZR20″.

Suspension: Sportive and adjustable speedART sport suspension type “street race” incl. PASM function.

Interior: – 340 mm sport steering wheel with F1 shift paddles for PDK – enlargement of power boost display up to 1,8 bar – carbon interior parts in many colours – stitched interior parts and floor mates in many colours – coloured safety seat belts – coloured instrument dials

  • Mika

    Poly kalh ektos apo to apisteyta xontrokommeno timoni pou einai ektos topou kai xronou…
    To ypoloipo omws,einai super..

  • Όμορφο βελτιωμένο, χωρίς υπερβολές!