Στο πέμπτο μέρος του αφιερώματος θα αναλύσουμε το Hyundai i10 GLS. Τα κριτήρια σε αυτό το αφιέρωμα είναι απλά: μικρό ποσό για την αγορά τους, κινητήρας χαμηλού κυβισμού, ασφάλεια, άνεση και κόστος συντήρησης.

Είναι αυστηρά τετράπορτο, με ικανοποιητικούς χώρους, παρά το μικρό μέγεθος του. Εμφανισιακά δε θα έλεγα ότι είναι και από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα της κατηγορίας του αλλά δεν με ενδιαφέρει και τόσο πολύ αυτό αφού κοστίζει €11.300.

Ο κινητήρας (αντικατέστησε προ λίγων μηνών τον 1086 κυβικών απόδοσης 66 ίππων/5.500rpm) είναι 1.248cc 78 ίππων, 4κίλυνδρος και 16βάλβιδος, τεχνολογίας Euro 5, με τον αστικό κύκλο κατανάλωσης να ανέρχεται στα 6.3 λίτρα ενώ ο μικτός στα 4.9 λίτρα και έχει εκπομπές ρύπων 119 γρ/χλμ CO2 . Το ντεπόζιτο του χωρά 35 λίτρα.

Χρησιμοποιεί μηχανικό 5-τάχυτο (και αυτόματο 4τάχυτο, για το οποίο το επίσημο site δεν δίνει τιμές) σύνολο και έχει επίδοση 0-100 σε 12.8″ , τελική 164 χλμ/ώρα και βάρος 890 κιλά.

Όσον αφορά την ασφάλεια του αυτοκινήτου, το i10 διαθέτει

  • ABS και EBD
  • Αερόσακους SRS οδηγού – συνοδηγού
  • Πλευρικούς αερόσακους

Στο crash test του Euro Ncap έλαβε 4 αστέρια, επίδοση που χαρακτηρίζεται αρκετά καλή…

Όσον αφορά την άνεση, η συγκεκριμένη έκδοση είναι πλήρης αφού διαθέτει

  • κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ ύψος
  • Τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος
  • προεγκατάσταση για παιδικό κάθισμα iso fix.
  • Air condition
  • Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.

Αναλυτικές λεπτομέρειες σχετικά με τον εξοπλισμό του μπορείς να βρεις εδώ.

Σε ότι αφορά το κόστος συντήρησης του για 15.000 χλμ υπολογίζεται περίπου

  • Ετήσια ασφάλεια: €490
  • Τέλη κυκλοφορίας €120 και
  • Βενζίνη €955, όταν η αυτονομία με ένα ντεπόζιτο φτάνει στα 636 χλμ.

Η Hyundai για την απόκτησή του παρέχει

  • 3 χρόνια εγγύηση, η οποία μπορεί να επεκταθεί στα 5.